sajko Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men polisbilen måste det ju va fel på... jag har KalleRs bil o den e ju skitsnygg, o det e la den ni har tänkt o ha också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men polisbilen måste det ju va fel på... jag har KalleRs bil o den e ju skitsnygg, o det e la den ni har tänkt o ha också eller? Såg det. Den där bilen är ju skitful. Varför har ni inte med den andra? Och när kommer barrträden? Gör ingen det så kommer jag att göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Först vill alla se hur långt det har kommit då får vi en BETA vad förväntar ni er? de gör allt de kan, kanske inte är perfekt än men kommer säkert bli bättre. Kommentarer som "den är skitful" hjälper inte. Ge konstruktiv kritik inte något bara för att kränka någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Stod att träden skulle vara utbytta. Golfbanan är det område som har flest träd! Och förresten... kan inte nån dividera pengarna med åtta? Dollarn är ju värd kring 8kr! Ja om du ser på bild 2 så ser du träden hur dom ser ut... Det är ju annars vanliga palmer... Ja men det är Inte menningen att man ska dividera med dollarn... Utan för att spelet ska vara "svenskt" och då bör la man ändra just $ till kr teknet annars är det la ingen ide att dom gjorde en "svensk" version (Moddat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Polis brikorna borde inte vara gamla gta1brickor.. de borde vara riktiga svenska brickor... Om ni får använda dom/denna/dessa Bättre polis brickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Efter att ha läst denhär tråden så värkar det ju inte mycket att hänga i julgranen, håller mig till de större modsen istället, lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 så den kom alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja om du ser på bild 2 så ser du träden hur dom ser ut... Det är ju annars vanliga palmer... Ja men det är Inte menningen att man ska dividera med dollarn... Utan för att spelet ska vara "svenskt" och då bör la man ändra just $ till kr teknet annars är det la ingen ide att dom gjorde en "svensk" version (Moddat) OK, man ska multiplicera med åtta! Var i Sverige kan man köpa ett automatgevär för en femhundring? Jovisst, träden ser bättre ut, men de är fortfarande inte bra. Det ska vara granar eller nåt sånt. Och jag frågar mig fortfarande varför de har den där sketna polisbilen, då det redan finns nån som gjort en hundra gånger snyggare speciellt till den här modden! Undrar vilka av moddarna som postats till GTA:Swedentopicen som faktiskt kommit med... Verkar inte vara många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Efter att ha läst denhär tråden så värkar det ju inte mycket att hänga i julgranen, håller mig till de större modsen istället, lycka till. håller med dig till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 OK, man ska multiplicera med åtta! Var i Sverige kan man köpa ett automatgevär för en femhundring? Jovisst, träden ser bättre ut, men de är fortfarande inte bra. Det ska vara granar eller nåt sånt. Och jag frågar mig fortfarande varför de har den där sketna polisbilen, då det redan finns nån som gjort en hundra gånger snyggare speciellt till den här modden! Undrar vilka av moddarna som postats till GTA:Swedentopicen som faktiskt kommit med... Verkar inte vara många! Nej man ska multiplicera med 6.7~ ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) så den kom alltså.. Har ni med hans V70? eller blev den aldrig klar Redigerad 2 december, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 oj, tog dom gamla träd modellerna >.< när jag bara hade gjort texturer... vilket misstag... dom ska absolut inte se ut sådär och polisbilen ska vara KalleR's fixar till detta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 oj, tog dom gamla träd modellerna >.< när jag bara hade gjort texturer... vilket misstag... dom ska absolut inte se ut sådär och polisbilen ska vara KalleR's fixar till detta nu När du fixat det, kan du då lägga upp screens? Och adda 240:n och 9-3:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 sajko: det går inte att bara snurra motorn 90' för du har gjort en motor som inte hör till en volvo 240 utan kanske en saab eller en ford.... vet inte riktit för jag har ingen av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 sajko: det går inte att bara snurra motorn 90' för du har gjort en motor som inte hör till en volvo 240 utan kanske en saab eller en ford.... vet inte riktit för jag har ingen av dom... en annan grej som kan försvåra det hela är att jag har satt ihop motorn med bilen så det är inget löst objekt så om du ska börja med det så får du detacha hela motorn som kan bli lite jobbigt o sen snurra... jag skulle föreslå att du tar o svetsar igen motorhuven på den så den slipper öppna sig så du inte får ryck varje gång du krockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakillen2 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Måste man installera manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakillen2 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ja tror det ladda hem annars så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Finns det ingen autoinstaller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Till er som satt ihop modden, hade ni med barracudas v70? tycker inte jag ser den i modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts