darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Coolt!!! Då ni släpper nästa version, kan ni då fixa en sån där uppgrade (ni vet, en sån där som man har för att uppgradera mods, utan att ladda ner alltsammans, utan bara det nya). Ska nog skaffa mig VC snart, så det här kommer bli kul. Vad innehåller modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Dåligt? Flera frågar efter screens men ingen lägger upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Äntligen. Undrar vad modden innehåller? PS: Ni måste göra modden bättre, tex en installationsguide. Redigerad 29 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Som sagt, var är alla screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det e inte nån instaler (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hur går det med barrträden??? Nån höll på med det ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Kan inte nån langa upp screens på GTA Sweden så man får se hur det ser ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Kan inte nån langa upp screens på GTA Sweden så man får se hur det ser ut?? titta i den officiella tråden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 dubbel post men.. jag installerar denna hur ...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ja det va ju inte mycket som ändrades... Lite nya siffror och "polis ikoner"... Polis bilarna va vita plus att man kan smälla lite mer med polisbilen innan den börjar ryka och till sist brinna... Gubben hade lite andra kläder på sig... Och träden är nya också... Men i övrigt ser det samma ut... Några saker som kan förbättras. 1* När man åker från ena ön till den andra så ska den alltid ladda nytt... Vilket en vit skärm blev... Sitter man och har vant sig vid det lite mörkare så blir det en chock för ögonen... 2* En mapp heter gta3.img... Den ska in i Models mappen men där finns redan en fil som heter gta3.img. Och kan då inte läggas in... Tar man bort filen så funkar inte spelet så va är mappen med gta3.img till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ja det va ju inte mycket som ändrades... Lite nya siffror och "polis ikoner"... Polis bilarna va vita plus att man kan smälla lite mer med polisbilen innan den börjar ryka och till sist brinna... Gubben hade lite andra kläder på sig... Och träden är nya också... Men i övrigt ser det samma ut... Några saker som kan förbättras. 1* När man åker från ena ön till den andra så ska den alltid ladda nytt... Vilket en vit skärm blev... Sitter man och har vant sig vid det lite mörkare så blir det en chock för ögonen... 2* En mapp heter gta3.img... Den ska in i Models mappen men där finns redan en fil som heter gta3.img. Och kan då inte läggas in... Tar man bort filen så funkar inte spelet så va är mappen med gta3.img till för? Pm:a Darkjak dem där frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 INSTALLER FATTA INGEN INSTALER ALTSÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ja det va ju inte mycket som ändrades... Lite nya siffror och "polis ikoner"... Polis bilarna va vita plus att man kan smälla lite mer med polisbilen innan den börjar ryka och till sist brinna... Gubben hade lite andra kläder på sig... Och träden är nya också... Men i övrigt ser det samma ut... Några saker som kan förbättras. 1* När man åker från ena ön till den andra så ska den alltid ladda nytt... Vilket en vit skärm blev... Sitter man och har vant sig vid det lite mörkare så blir det en chock för ögonen... 2* En mapp heter gta3.img... Den ska in i Models mappen men där finns redan en fil som heter gta3.img. Och kan då inte läggas in... Tar man bort filen så funkar inte spelet så va är mappen med gta3.img till för? Som sagt, screens, tack. Vet inte hur träden ser ut... Kan man få se golfbanan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Som sagt, screens, tack. Vet inte hur träden ser ut... Kan man få se golfbanan? Visst här... Varför vill du se golfbanan? Den är den samma. http://upload.gtaportal.com/7705.jpeg http://upload.gtaportal.com/25496.jpeg http://upload.gtaportal.com/1052.jpeg http://upload.gtaportal.com/25291.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (:!!! INSTALLER FATTA INGEN INSTALER ALTSÅ Man installerar inte på samma sätt som att dubbelklicka på en ikon och startar ett installationsprogram... Du bara byter ut dom mappar som finns med i den rar fil du ladda ner... Copa och klistra in i GTA mappen... OBS tänk på att du måste installera om spelet om du vill ha tillbax det gammla... Dom har nämligen inte tagit me någon avinstallation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ni måste göra en "Features" lista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nu vill jag bara säga vad jag tycker. varför en vit polisbil, en blå och vit skulle va bättre. istället för ett dollar tecken kan ni väl skriva Kr det gjorde jag min gta sweden modd. (den släpptes aldrig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nu vill jag bara säga vad jag tycker. varför en vit polisbil, en blå och vit skulle va bättre. istället för ett dollar tecken kan ni väl skriva Kr det gjorde jag min gta sweden modd. (den släpptes aldrig) Jo jag håller me Putte... Om den nu skulle vara så svenskt så ser man väldigt lite av det... Samma att det kunde stå POLIS på bilarna eftersom det ska ju vara svenska... Även det här med pengarna att göra det till "Kr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 detta ändrar $ till Kr ni måste ha vicetxd, öppna fonts i model mappen. ersätt dom gamla font1 med dom nya. font1.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Visst här... Varför vill du se golfbanan? Den är den samma. http://upload.gtaportal.com/7705.jpeg http://upload.gtaportal.com/25496.jpeg http://upload.gtaportal.com/1052.jpeg http://upload.gtaportal.com/25291.jpeg Stod att träden skulle vara utbytta. Golfbanan är det område som har flest träd! Och förresten... kan inte nån dividera pengarna med åtta? Dollarn är ju värd kring 8kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts