Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Här! Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Mirror(s): Grand Theft Auto: Sweden BETA V1 (7,96mb) Tack till alla i GTA: Sweden Teamet som har jobbat hårt för att få det som det blev... EDIT: http://www.rarlabs.com/ för er som inte kan öppna .rar filer Redigerad 28 november, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Går inte att installera för mig :'( Kommer upp en felrapport's ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Går inte att installera för mig :'( Kommer upp en felrapport's ruta. Det brukar hända när man har för lågt virtuellt minne.. Har du många program på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Kul med gta sweden? Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 HärMss32.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Här Jahaja.. Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det brukar hända när man har för lågt virtuellt minne.. Har du många program på? Jag har inga andra program på, förutom de som jag måste ha på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sandR Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 fan också.. det funka inte.. krasha när jag tog new game.. har ni inte gjort nån avinstallation skit ? dåligt isf.. då måste man ju installera om skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ge oss lite info om vad modden gör så tror jag fler laddar ner den. Sen måste ni ju självklart skicka med en uninstaller eller en lista på vilka filer som ersätts så man kan ta backuper på dem. Bäst av allt vore naturligtvis en manuell installation. Och jag förstår inte varför ni komprimerar med rar när det finns ett mer etablerat format som alla med XP kan öppna utan att ladda ner något extra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 lite screens tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Ge oss lite info om vad modden gör så tror jag fler laddar ner den. Sen måste ni ju självklart skicka med en uninstaller eller en lista på vilka filer som ersätts så man kan ta backuper på dem. Bäst av allt vore naturligtvis en manuell installation. Och jag förstår inte varför ni komprimerar med rar när det finns ett mer etablerat format som alla med XP kan öppna utan att ladda ner något extra program. vi gör det till .rar för det blir mycket mindre så.... EDIT: och så har jag faktiskt försett med en länk till alla som inte har WinRar Redigerad 28 november, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ge oss lite info om vad modden gör så tror jag fler laddar ner den. Sen måste ni ju självklart skicka med en uninstaller eller en lista på vilka filer som ersätts så man kan ta backuper på dem. Bäst av allt vore naturligtvis en manuell installation. Och jag förstår inte varför ni komprimerar med rar när det finns ett mer etablerat format som alla med XP kan öppna utan att ladda ner något extra program. Wrath håller på med en manuellinstall nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Wrath håller på med en manuellinstall nu.. klart, nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) klart, nu... Här! Och det funkar nu! Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jaha, vad är det i denna mod då? Inte bara texturer hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Screens tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hmm... är min gamla polisbil med fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts