Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Här kommer en liten nostalgitopic för alla uttråkade forumiter en sen lördagsnatt. Vilken är den bästa Svenska sitcom som du sett? En chans för alla att rosa gamla pärlor, och spy galla över dom ruskigt usla. Rena Rama Rolf måste iaf tillhöra topp tio på allas listor, Lasse Brandeby i sitt livs roll som spårvagnsföraren Rolf Allan Mjunstedt. En Svensk klassiker som alltid kommer få mig att le. Perssons Parfymeri, vilket jag måste erkänna att jag inte har så starkt minne av, men jag vet att jag gillade det när jag såg det. Lorry gänget Peter Dalle, Claes Månsson och Johan Ulvesson spelar tre väldigt olika personer som ärver ett parfymeri(Det kanske bara är en av dom som gör det förrsten?) Svensson Svensson som börjat repriseras igen, var ju verkligen en höjdpunkt, när jag såg det första gången. Nu har det tappat det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Stendiggade Rena Rama Rolf när jag var yngre. Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ahhh saknar Rena Rama Rolf man kollade på det så mycket förr, gillade också tusen bröder men vet ej om det räknas som en sitcom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 gillade också tusen bröder men vet ej om det räknas som en sitcom Det är väl mer av ett drama? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Stendiggade Rena Rama Rolf när jag var yngre. Klassiker! Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det är väl mer av ett drama? jo det har du rätt i, men bra var det nån annan än jag som älskade amerikanska sitcomen Våra värsta år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har sett några avsnitt av RRR och SS. Men jag kommer inte ihåg någonting av dem. Känner inte till några fler heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Svensson Svensson avsnitten kan man ju nästan utantill men de är iaf roliga Rena Rama Rolf kommer jag inte ihåg något av! Undras om det finns Rena Rama Rolf på DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Heja björn? Om det nu räknas till sitcom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Heja Björn var dåligt. Rena Rama Rolf var dåligt. Svensson Svensson var tråkigt. Den bästa sit-comen är nyheterna. Jag gapflabbar alltid när folk dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts