holm Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 när jag ska göra ett uppdrag där står det bara "You need more practice underwater before you can start this mission". innebär detta att jag ska simma under vatten en massa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja.. Dyk under vattnet och sen när mätaren är nästan slut upp till ytan, vänta tills syremätaren är full igen och upprepa det ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja.. Dyk under vattnet och sen när mätaren är nästan slut upp till ytan, vänta tills syremätaren är full igen och upprepa det ett par gånger. ja så gjorde jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 bara å ta cj till beachen lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts