Jump to content

konstiga saker djur gjort på er?

BroDD
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det konstigaste ett djur har gjort på mig är nog: En gång när jag var hemma hos en kompis, de har katt. Jag böjde mig ner för att klappa katten men innan loppet av en sekund hoppade katten upp på min arm och rev och slet i den. Utan någon orsak, jag sket nästan på mig alltså, för det värsta med detta var att katten sade nått väldigt konstigt, mycket högt, lät som en den hade fått en hårboll i halsen, ungefär såhär: UUUUUHHHHHHHHHHHGGG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest skumma jag varit med om var min mosters mans pappas hund som hoppade upp och började jucka med min kusin som hade en päls.(framtassarna på hennes axlar och fötterna på golvet)

ca 5min efter så hittar vi hunden jucka mot jackan igen men då hängde den på en galge.

Min hund är också lite knasig, vi var ute i skogen och jag skulle dra en båge men gissa vem som sätter sig 1m bredvid och börjar kissa? Jo, det är min hund som aldrig brukar kissa annars... Annars är hon riktigt gosig, men lite för rumpgnidig när hon löper :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, min förra fågel sket på mig :(

Kanske inte så konstigt men iaf...

Seru ut som en toalett eller ;)

Ja, det värsta som har hänt mig det e när jag var hemma hos min kompis Oscar så lanade vi lite.. Då kommer deras hund som är en golden retrivier.. rätt stor.. iaf då kom den till mig.. då la jag mig på golvet för att leka lite med den.. då jävlar fick den andra tankar, jag stog på alla fyra då kommer han bakom mig och ställer sig på alla fyra och juckar allt vad han kan.. då sytår jag där kunde typ inte komma loss för han var lixom över mig :P hemskt.. brukar ha marddrömmar ibland :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis har två hundar och när vi brukar passa en boll mellan oss brukar den ena försöka ta bollen (normalt). Men den andra hunden bryr sig inte om bollen istället attackerar den den andra hunden. Åhh då menar jag inte bara stöter till... Seriösa attacker som att huga med tänderna eller min favorit när den gjorde en dansk skalle och båda hundarna blev helt snurriga och föll omkull...

Diezl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seru ut som en toalett eller :blink:

Ja, det värsta som har hänt mig det e när jag var hemma hos min kompis Oscar så lanade vi lite.. Då kommer deras hund som är en golden retrivier.. rätt stor.. iaf då kom den till mig.. då la jag mig på golvet för att leka lite med den.. då jävlar fick den andra tankar, jag stog på alla fyra då kommer han bakom mig och ställer sig på alla fyra och juckar allt vad han kan.. då sytår jag där kunde typ inte komma loss för han var lixom över mig :blink: hemskt.. brukar ha marddrömmar ibland :D

Va de gött!? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan typ sitta och kolla på film och klappa hunden och sedan hör man "slchfslchfslchfslchfslchf" så kollar man och då sitter hon och slickar sej i skrevet.

Sen så kan hon hoppa upp i soffan och köra upp röven i ansiktet...

Du exakt det där känner jag igen.

Min kompis hund gjorde exakt samma sak när jag slagga hos han, tog alltid 1 av mina strumpor, så dom ser jag aldrig mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor