saffecool Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Jag har tre katter alla låter jag bli. Jaså! jag har katter men dom har bara nysit mig i ansiktet Redigerad 30 november, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jaså! jag har katter men dom har baar nysit mig i ansiktet ömm va!? Ta och kolla posten igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 min hund brukar köra upp röven i ansiktetpå mejj han brukar bli rätt glad om man kliar han på ryggen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ta bort QUOTEN Nu [...] Snälla ta bort den nu.... Mjae, kolla i min signatur nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Mjae, kolla i min signatur nu istället. yeah hundar brukar få för sig att jucka på mig.. läbbigt som in i he*vete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ömm va!? Ta och kolla posten igen... jag har katter men dom har baar nysit mig i ansiktet = Jag har katter, men de har bara nysit mig i ansiktet. Hur nu du, Kariya, inte kan förstå det förstår inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jaha.. du ger dig inte... Här får du en till å smaska på... Urachez : "Du är en djävel och du är kåt i Half Life 2 " Så.. nu kommer det nog stå Gunde5 x3 i din sign (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Yehoo Första inlägget i December för att det inte ska vara offtopic så säger jag: Kanske inte det konstigaste ett djur gort på mig, men jag skulle klappa en hund (hatar hundar) och då trodde han att jag hadde en potatis där och bet mig Hundjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det konstigaste ett djur har gjort på mig är nog: En gång när jag var hemma hos en kompis, de har katt. Jag böjde mig ner för att klappa katten men innan loppet av en sekund hoppade katten upp på min arm och rev och slet i den. Utan någon orsak, jag sket nästan på mig alltså, för det värsta med detta var att katten sade nått väldigt konstigt, mycket högt, lät som en den hade fått en hårboll i halsen, ungefär såhär: UUUUUHHHHHHHHHHHGGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 yeah hundar brukar få för sig att jucka på mig.. läbbigt som in i he*vete.. Det har hänt mig också.. De hoppar upp benet... och ja ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det har hänt mig också.. De hoppar upp benet... och ja ni vet. nja, inte helt alltså.. berätta i detalj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det är väldigt jobbigt.. och jag vart ganska " :"> " när jag va hos min kompis och dom åt och hundjäveln kom å började """""" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det mest skumma jag varit med om var min mosters mans pappas hund som hoppade upp och började jucka med min kusin som hade en päls.(framtassarna på hennes axlar och fötterna på golvet) ca 5min efter så hittar vi hunden jucka mot jackan igen men då hängde den på en galge. Min hund är också lite knasig, vi var ute i skogen och jag skulle dra en båge men gissa vem som sätter sig 1m bredvid och börjar kissa? Jo, det är min hund som aldrig brukar kissa annars... Annars är hon riktigt gosig, men lite för rumpgnidig när hon löper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det är väldigt jobbigt.. och jag vart ganska " :"> " när jag va hos min kompis och dom åt och hundjäveln kom å började """""" började? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 gissa J'u'c'k'a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja, min förra fågel sket på mig Kanske inte så konstigt men iaf... Seru ut som en toalett eller Ja, det värsta som har hänt mig det e när jag var hemma hos min kompis Oscar så lanade vi lite.. Då kommer deras hund som är en golden retrivier.. rätt stor.. iaf då kom den till mig.. då la jag mig på golvet för att leka lite med den.. då jävlar fick den andra tankar, jag stog på alla fyra då kommer han bakom mig och ställer sig på alla fyra och juckar allt vad han kan.. då sytår jag där kunde typ inte komma loss för han var lixom över mig hemskt.. brukar ha marddrömmar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Min kompis har två hundar och när vi brukar passa en boll mellan oss brukar den ena försöka ta bollen (normalt). Men den andra hunden bryr sig inte om bollen istället attackerar den den andra hunden. Åhh då menar jag inte bara stöter till... Seriösa attacker som att huga med tänderna eller min favorit när den gjorde en dansk skalle och båda hundarna blev helt snurriga och föll omkull... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 gissa J'u'c'k'a hahaha..fan vad ja skulle garva åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Seru ut som en toalett eller Ja, det värsta som har hänt mig det e när jag var hemma hos min kompis Oscar så lanade vi lite.. Då kommer deras hund som är en golden retrivier.. rätt stor.. iaf då kom den till mig.. då la jag mig på golvet för att leka lite med den.. då jävlar fick den andra tankar, jag stog på alla fyra då kommer han bakom mig och ställer sig på alla fyra och juckar allt vad han kan.. då sytår jag där kunde typ inte komma loss för han var lixom över mig hemskt.. brukar ha marddrömmar ibland Va de gött!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Man kan typ sitta och kolla på film och klappa hunden och sedan hör man "slchfslchfslchfslchfslchf" så kollar man och då sitter hon och slickar sej i skrevet. Sen så kan hon hoppa upp i soffan och köra upp röven i ansiktet... Du exakt det där känner jag igen. Min kompis hund gjorde exakt samma sak när jag slagga hos han, tog alltid 1 av mina strumpor, så dom ser jag aldrig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts