GEAS Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm... Min han-sköldpadda lde en gång ett ägg?! En undulat har också varit innanför min tröja och rivit mig. Satans kreatur. Dock var det en... person som stoppade in den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm... Min han-sköldpadda lde en gång ett ägg?! En undulat har också varit innanför min tröja och rivit mig. Satans kreatur. Dock var det en... person som stoppade in den där. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Haha.. när jag va hos min kompis så satt jag på golvet och väntade under tided min kompis åt.. och då kom deras pucko hund och jucka på mig på olika ställen Redigerad 30 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är sköntatt ha undulaterna inne i tröjjan.. så mysigt speciellt om de skiter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nej det gör dom inte.... inte mina fåglar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är sköntatt ha undulaterna inne i tröjjan.. så mysigt Öhm...? HAHAHAHAHAHAHA! Stoppa en jävla fågel under tröjan? Mjae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 skulle hälsa på en ny granne plingplonga (stavning? ) på dörren. Hörde en hund skälla. Å nej min stora skräck! Får en vucxen schäfer på som slickar mig på ansiktet. Sen kom en tax som bet mig i benet! dock roliga grannar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Colan_K @ Haha Urachez @ Jo,.. om det är ens egna fåglar Colan_K : Kollat på min avatar till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 har en guldhamster som brukar klättra på mig när jag spelar tv-spel, så kröp den innanför tröjan och börjar kissa och så hände samma sak när ja låg o sov en gång, inte så najs att vakna till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 HAHAAHA !!! har du hamstern lös i hela hust eller ? (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min kusins hunt juckade mig på benet som satan.. (:!!! Den fick inte vara inne på hela dagen sen.. Min kompis katt spydde upp en hårboll på mig när vi kollade på film.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 *Letar efter pinsamma inlägg av Urachez för att hämnas* Nödvändigt att Quote'a mitt inlägg om att det är sött att se undulaterna leta sig ut ur tröjjan? dom ser så söta ut...' PS. Fåglar är inga jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Brukar hända att min katt lägger sig på mitt ansikten när jag sover.... är extremt drygt att vakna upp med en hårboll på fejset. (Eller av att nån klöser sönder ansiktet för en, he he he.) Sen brukar hon ligga och sova i torkskåpet.... err... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 min kompis kanin brukar jucka mot min hand om man kommer för att klappa och en utav mina hundar brukar käka kanin skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 HAHAAHA !!! har du hamstern lös i hela hust eller ? nej, jag stänger dörren till mitt rum. men den kryper endå bara på mig fast en gång så rymde hon in i vardagsrummet och gnagde bort lite på 5-knappen på fjärrkontrollen, den har också bitit av lite på select-knappen på ps2-handkontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Brukar hända att min katt lägger sig på mitt ansikten när jag sover.... är extremt drygt att vakna upp med en hårboll på fejset. (Eller av att nån klöser sönder ansiktet för en, he he he.) Sen brukar hon ligga och sova i torkskåpet.... err... Jasså du har ett ansikten du? Menade du inte"mina ansikten" eller "mitt ansikte" ?? Är grining Vaknade nyss efter att ha haft huvudvärk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 *Letar efter pinsamma inlägg av Urachez för att hämnas* Nödvändigt att Quote'a mitt inlägg om att det är sött att se undulaterna leta sig ut ur tröjjan? dom ser så söta ut...' PS. Fåglar är inga jävlar Mhm, hittat nå't? Nope, 'couse I'm 1337! Nej men det lät jävligt dumt. Stoppa fåglar under tröjan för att det är så mysigt... Det tycker jag låter mysko i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 detta har inte hänt mig men min "kompis" hamster sket och pissade i hans hår den hade också ett andra hem i hans kalsonger (när dom va på) Ps. Min "kompis" är sjuk i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Mhm, hittat nå't? Nope, 'couse I'm 1337! Nej men det lät jävligt dumt. Stoppa fåglar under tröjan för att det är så mysigt... Det tycker jag låter mysko i vilket fall som helst. Ta bort QUOTEN Nu Anars hittar jag på en som du "gort" vist jag kanske får en varning eller 2 men det kan det f*n va värt.. ok.. nu vet ganska många att jag tycker att det är mysigt att se sina kära fåglar leta efter en utgång i mörkret, ok? Snälla ta bort den nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Min kompis hund är "lite konstig". De är en vactel, vactel är ungefär som en labrador kan man säga Men iallafall om man stimmar upp den börjar den springa efter en och försöka knulla som en han hund De är en hona Så jag brukar hålla mig lugn när den är i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts