Jump to content

konstiga saker djur gjort på er?

BroDD
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min katt är desperat nog att försöka få mig att ha sex med henne när hon löper. Yeach...

Jag vet allt att du gav in i somras :P

---

Idag när jag låg ner på golvet (ja, jag hade tråkigt) och klappade katten (han såg helt lugn ut och så) så slog han till mig på huvudet :lol:

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, detta hände för länge sedan, när jag hade min katt..

Jag satt och skrev på MSN, hörde fader ropa "MAT", jag går dit.. Sen när jag kommer tillbaks hade någon skrivit dampppppp på msn.

Såg att min katt var i mitt rum så jag brydde mig inte.

Senare ropade brorsan och jag gick dit. När jag kom tillbaks hade katten stängt av dator.. :P LAMER :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! ROFL. När vi tog hem hunden när hon var valp så spydde hon i bilen kanske inte så konstigt men vi märkte det inte förens typ 30minuter efter hon gjort det. som tur var spydde hon på min syrra.

Ni kanske tycker det är konstigt att jag skriver saker ibland och så men jag kommer på saker när ni säjer saker så jag behöver uppfriskningar av minnet liksom :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det konstigaste jag kan komma på nu..det va ingenting dom gorde mot eller på mig.. utap på jul brukar vi ha girlanger... och då i köker där vi har våra undulater.. då brukade dom flyga... sätta sig på girlangerna som självklart fort åt andra hållet.. men dom hände kvar.. så då står man i köket med 2 vampyrundulater ^_^

Dom undulaterna är doda nu :'(

Fast varje jul vi hadde dom ute så gorde dom det :wub: Det va såå sött :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor