BroDD Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vad har era/nån annans djur gjort på er? alldeles nyss låg ja o kolla på sagan om ringen o hade en av hundarna på magen... sen helt plötsligt spydde hon i mitt ansikte... urk säger jag bara... så vad har dom gjort på er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! har inget djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Fyfan.. Vet inte, kanske när jag var hos min kompis och jag började känna nått varmt kladdigt vid mina fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 en sak har hänt men de var hos en kompis jag v ar hos han så har dom en hund så tog hunden mina vantar och mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Man kan typ sitta och kolla på film och klappa hunden och sedan hör man "slchfslchfslchfslchfslchf" så kollar man och då sitter hon och slickar sej i skrevet. Sen så kan hon hoppa upp i soffan och köra upp röven i ansiktet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Min nymf parakit vill k*u**a med mig... Den försöker landa på min skalle och gnugga vingen mot mitt hår... dumma fågel...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! har inget djur ja vet skrattade själv men de va faktiskt inte så äckligt som man skulle kunna tro... fast de kanske va för att de inte kom så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det gjorde min kompus undulat... den landade på huvudet och började gunga upp och ner. Böjde på knäna alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja, min förra fågel sket på mig Kanske inte så konstigt men iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hm... Min hund brukar gå och käka saker han hittar i buskar och snön. Sen när man kommer hem vill han oftast slicka mig i ansiktet när jag ligger i soffan, vilket jag inte har lust med just då. Men han är en skön hund. Gosig och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Min katt är desperat nog att försöka få mig att ha sex med henne när hon löper. Yeach... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Min katt är desperat nog att försöka få mig att ha sex med henne när hon löper. Yeach... Jag vet allt att du gav in i somras --- Idag när jag låg ner på golvet (ja, jag hade tråkigt) och klappade katten (han såg helt lugn ut och så) så slog han till mig på huvudet Redigerad 27 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Okej, detta hände för länge sedan, när jag hade min katt.. Jag satt och skrev på MSN, hörde fader ropa "MAT", jag går dit.. Sen när jag kommer tillbaks hade någon skrivit dampppppp på msn. Såg att min katt var i mitt rum så jag brydde mig inte. Senare ropade brorsan och jag gick dit. När jag kom tillbaks hade katten stängt av dator.. LAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Den enda jag har varit med om är nog när min hund var valp.. Den tog med sej mina vantar + mössa och la in i hennes lilla "Rum" sen så gick jag in i rummet och där låg vantarna + mössen i bajs och kiss. Dom var faktist fina att ha på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 min katt sprang in tog en tugga mat sprang ur kommer in 3 minuter senare tar en till tugga... å så håller hon på i typ en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Heha Min kompis skulle sova hoss mig när vi la oss ca 04.00 så hade katten spanat in min kompis kl 04.10 så hoppa hon från stolen rakt på hans ansikte och slicka han på munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det ända jag har varit med om är att: 2st av mina mulliga katter kommer in i mitt rum. Jag börjar klappa den ena. Så helt plötsligt spyr den andre över min musmatta ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 HAHA! ROFL. När vi tog hem hunden när hon var valp så spydde hon i bilen kanske inte så konstigt men vi märkte det inte förens typ 30minuter efter hon gjort det. som tur var spydde hon på min syrra. Ni kanske tycker det är konstigt att jag skriver saker ibland och så men jag kommer på saker när ni säjer saker så jag behöver uppfriskningar av minnet liksom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det konstigaste jag kan komma på nu..det va ingenting dom gorde mot eller på mig.. utap på jul brukar vi ha girlanger... och då i köker där vi har våra undulater.. då brukade dom flyga... sätta sig på girlangerna som självklart fort åt andra hållet.. men dom hände kvar.. så då står man i köket med 2 vampyrundulater Dom undulaterna är doda nu :'( Fast varje jul vi hadde dom ute så gorde dom det Det va såå sött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vet inte, kanske när jag var hos min kompis och jag började känna nått varmt kladdigt vid mina fötter. Jag har varit med om _PRECIS_ samma sak. Inte skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts