Esperanto Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hej kan nån hjälpa mig hitta vapnet Hanouf2000 jag har letat överrallt jag har rykten att den finns i affären Dunejacket Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 har alldrig hörtalas om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 har inte heller hört talas om det... vart har du hört om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Det finns ingen sådan.... jag har kollat i den officiela guiden men inte ett enda spår! Redigerad 28 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men jag ahr hört att den finns i "Blue" dunejacket Co. Snälla hjälp mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men jag ahr hört att den finns i "Blue" dunejacket Co. Snälla hjälp mig :'( Vad snackar du om!? kan du inte berätta vad det är!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nej det finns inget sådant vapen jag har den officiela guiden och inget sådannt finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nej det finns inget sådant vapen jag har den officiela guiden och inget sådannt finns med. nej det trodde jag inte heller..aldrig hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Man ska typ åka till Las Venturras och skriva Monzir is back så finns den i Calicula's place. Den skjuter ut nånting blått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Man ska typ åka till Las Venturras och skriva Monzir is back så finns den i Calicula's place. Den skjuter ut nånting blått Hur och vart ska man skriva det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hur och vart ska man skriva det!? I console kanske?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 I console kanske?... Vart finns console!? aldrig hört talas om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 I console kanske?... nerladdat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nämen det är ju typ från KoToR eller Halo2 eller nåt finns inte i SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men va ni är värdelösa kan ni inte ens hitta ett vapen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men va ni är värdelösa kan ni inte ens hitta ett vapen eller jodå men den där finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) men va ni är värdelösa kan ni inte ens hitta ett vapen eller Men då är du ju själv lika värdelös som inte kan hitta vapnet. Redigerad 28 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men va ni är värdelösa kan ni inte ens hitta ett vapen eller Oj, va kaxiga vi blev nu då..! Du kunde ju inte hitta den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men va ni är värdelösa kan ni inte ens hitta ett vapen eller du är lika värdelös som vad vi är! ps så existerar inte det där vapnet i san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ok ok jag ursäktar för jag skällde snälla gråt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts