mulla Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Finns det nån ställe där jag kan byta den till nåt annat spel? Själv har jag köpt den för 649:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) sätt ut det på blocket och sej bara att du vill byta det...det måste finnas någon som vill ha det nyasste GTA Redigerad 27 november, 2004 av samurai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det är bara att blada in til närmaste game-butik. där byter dom gta till vilket spel du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hum, EB games har vell nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ett tips till dig är annars att inte byta bort SA...... det är roligare än nfsu 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har båda två på ps2. Mitt tips är köp nfsu2 och behåll Gta: sanandreas, byter du bort det kommer du ångra dig sen. Har du inte råd att köpa nåt nytt spel och inte har lust o spela sanandreas kan du väll lira några dataspel tills du fått tillbaks suget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Plocka fram nått gammalt spel eller kolla på tv (Vädret är för dåligt att gå ut i). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Här är en som vill köpa SA http://www.blocket.se/view/3803862.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Här är en som vill köpa SA http://www.blocket.se/view/3803862.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 för 250 kr? Lol jag köpte det för 650!!!!! fan ska döda honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) men kan jag byta till need for speed underground 2 i eb games? utan att ge dem extra pengar? edit: finns det nån bättre spel än need for speed underground 2? Redigerad 28 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men kan jag byta till need for speed underground 2 i eb games? utan att ge dem extra pengar? edit: finns det nån bättre spel än need for speed underground 2? Killzone kommer ju snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Killzone är nästan bara roligt i flerspelarläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Killzone är nästan bara roligt i flerspelarläge. Det är väl ändå en smaksak.. Har du ens spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) men kan jag byta till need for speed underground 2 i eb games? utan att ge dem extra pengar? edit: finns det nån bättre spel än need for speed underground 2? midnight club 3 verkar vara kul...det är som NFSU 2 och det är R* som gjort det. Redigerad 28 november, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 NFSU2 är så jävla grymt!!! dock har jag varvat det på datan så vad ska man köpa för spel när jag sålt en grej? Några "heta" tips eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 NFSU2 är så jävla grymt!!! dock har jag varvat det på datan så vad ska man köpa för spel när jag sålt en grej? Några "heta" tips eller? Ja Gran Turismo 4 kommer ju i början av nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Finns det nån ställe där jag kan byta den till nåt annat spel? Själv har jag köpt den för 649:- varför ska du byta in ditt spel!? det kan ju vara roligt att testa om tex ett nytt påskägg upptäcks..eller om man bara får lust att spela! sen kan man ju vara ägare till både san andreas och need for speed underground 2 Redigerad 28 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ja Gran Turismo 4 kommer ju i början av nästa år Aaa man är tänd på den men bygger man själv i midnight club 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men min fråga är, är ni säker på att dem byter gta san andreas gratis till need for s underground 2? Eller i eb games? Ebgames är 1 km från där jag bor, och game tar det 1 och en halv timme härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Finns det nån ställe där jag kan byta den till nåt annat spel? Själv har jag köpt den för 649:- FÖRRÄDARE !!! tröttna på sanandreas bara sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts