Daniel Vercetti Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har klarat story mode, och jag hittar inga helikoptrar förutom den som finns på santa maria beachs :S hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 haha!! tja den finns en i area 69,en på stranden,en på flygskolan och mer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 haha!! tja den finns en i area 69,en på stranden,en på flygskolan och mer!! Vart på flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det kommer en fet helikopter där när man har klarat några uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det kommer en fet helikopter där när man har klarat några uppdrag! Jag har ju klarat hela story mode. men VART på flygskolan? du menar väl den övergivna flygplatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 på SF:s flygplats finns nåra fräcka helikopetrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 på SF:s flygplats finns nåra fräcka helikopetrar... mm...men dom kan man ju inte flyga med...iaf inte jag...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kihlis Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har klarat story mode, och jag hittar inga helikoptrar förutom den som finns på santa maria beachs :S hjälp mig det finns iallafall en vid mad doggs hus, en ganska tråkig sådan men endå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 mm...men dom kan man ju inte flyga med...iaf inte jag...:S man behöver certifikat för att kunna öppna dom, jag har hört att om man flyger ca 35 minuter med en Shamal så kan man få certifikatet då, och Shamal kan man ju sno på LS flygplatsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 SF flygplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts