Webbstudio Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hej, Här har jag efter hårt slit fått "the mad dogs crib" ( UTAN GARAGE! ) Vad fan är det för dålig stil? Lyxhus utan garage, wtf! San Andreas är ändå bäst! Love ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hej, Här har jag efter hårt slit fått "the mad dogs crib" ( UTAN GARAGE! ) Vad fan är det för dålig stil? Lyxhus utan garage, wtf! San Andreas är ändå bäst! Love ya! eeeh onödigt eller... Köp ett hus med Garage..o var glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kihlis Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hej, Här har jag efter hårt slit fått "the mad dogs crib" ( UTAN GARAGE! ) Vad fan är det för dålig stil? Lyxhus utan garage, wtf! San Andreas är ändå bäst! Love ya! mm, och jag kan inte heller hitta någon garderob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag saknar ett riktigt manion som det i Vicecity :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hej, Här har jag efter hårt slit fått "the mad dogs crib" ( UTAN GARAGE! ) Vad fan är det för dålig stil? Lyxhus utan garage, wtf! San Andreas är ändå bäst! Love ya! köp huset bakom, 120 000$ det har garage.. jag saknar också ett stort hus :/ det va bra med ett centralt hus med helikopter i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 man borde kunna få köpa Madd Doggs crib.. Vad R* borde ha satt till är att man kan köpa garage, t ex styckvis garage eller inhängnad område med byggnad med flera garage. Det hade varit bra som fan, som det är nu i spelet så är ju bara 50 % av safehusen har garage. Sunkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag vill också ha en stort mansion hus i det som VC jag saknar också företagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ehh? Madd Doggs crib har väl både garage och sparställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 där finns ett garage men det är liksom bara "dekoration", det funkar inte men man kan spara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ehh? Madd Doggs crib har väl både garage och sparställe? Bara sparställe vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hej, (:!!! Här har jag efter hårt slit fått "the mad dogs crib" ( UTAN GARAGE! ) (:!!! Vad fan är det för dålig stil? Lyxhus utan garage, wtf! San Andreas är ändå bäst! Love ya! det är ett litet problem jämfört med gym buggen, och inga basket bollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det brukar finnas en helikopter på taket av Mad Dogs Crib. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts