kurrhtenn Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Uppdraget när man ska skjuta massa RC-plan. Jag har kört det typ 5 ggr, men det går inte. alltid typ 30 sekunder kvar när dom spränger hela skiten!? nån som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Uppdraget när man ska skjuta massa RC-plan. Jag har kört det typ 5 ggr, men det går inte. alltid typ 30 sekunder kvar när dom spränger hela skiten!? nån som har något tips? Tips: 1 kör uppdraget när det är ljust.. 2 Håll i den man skjuter med hela tiden o pepra bara på dom som kommer släppa bomb ej som som redan släppt.. 3 döda ej Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Håll siktet över EN antenn så går det snabbare. Följande fusk som kan användas är: Slow motion och Spräng alla fordon. OFFTOPIC: Skorna som CJ bär på din bild, finns dem att köpa? Redigerad 27 november, 2004 av theatre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tips: 1 kör uppdraget när det är ljust.. 2 Håll i den man skjuter med hela tiden o pepra bara på dom som kommer släppa bomb ej som som redan släppt.. 3 döda ej Zero Men alla plan som inte har bomber blir japanska självmords bombare och åker in i antennen ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Gör som jag; strunta i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Håll siktet över EN antenn så går det snabbare. Följande fusk som kan användas är: Slow motion och Spräng alla fordon. OFFTOPIC: Skorna som CJ bär på din bild, finns dem att köra? köra?? sorry kunde inte låta bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Åh! man kan ju använda slowmotion-mode! kommer jag på efter några veckor..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) köra?? sorry kunde inte låta bli... Haha, bitch Redigerad 27 november, 2004 av theatre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts