Galenhund Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag hade precis tagit över alla hoods som ligger vid mad dogs fastighet och cyklade tillbaka till fastigheten för att spara. När jag nästan var framme hörde jag väldiga explosioner, jag forsatte cykla en liten bit och såg till min förvåning att det låg ett brinnade flygplansvrak på Mad Dogs trappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det har hänt mig ganska ofta. inte att det kommer precis i mad dogs trappa men att flygplan kraschar det är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 till galenhund:vet du hur många hoods man måste ta över för att göra sweets uppdrag? ps: ja har 14 hoods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 till galenhund:vet du hur många hoods man måste ta över för att göra sweets uppdrag? ps: ja har 14 hoods vet inte hur många men 35% iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 till galenhund:vet du hur många hoods man måste ta över för att göra sweets uppdrag? ps: ja har 14 hoods Jag kommer inte ihåg exakt, det var ett tag sedan jag klarade huvudstoryn. Har för mig att det var ca 35% av alla hoods. Sweet kommer att ringa när du har tagit över tillräckligt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 okey tack ska du ha... sj tror ja att ja har 28 % eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 hur ser man hur mkt procent man har tagit över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 hur ser man hur mkt procent man har tagit över? Startmenyn -> Stats -> Gangs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Startmenyn -> Stats -> Gangs. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag har sett ett sådant där tvåpropeller plan (Beagle heter det väll?) parkerat ute på en tomt i en lite byhåla.. allså utan att vara skadad eller något alls, den bara var där, och ja kunde inte få ut det för det va parkerat med ena vinen bakom en såndära träpåle. skumt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kihlis Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag har sett ett sådant där tvåpropeller plan (Beagle heter det väll?) parkerat ute på en tomt i en lite byhåla.. allså utan att vara skadad eller något alls, den bara var där, och ja kunde inte få ut det för det va parkerat med ena vinen bakom en såndära träpåle. skumt värre. mm, precis det såg jag också. var ju totalt omöjligt att få ut det där planet trots alla försök med att putta och baxa... undrar vem som lyckades göra en så tight parkering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag hittade en skimmer i polis parkeringen i sf när jag satte mig i den så började den brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts