Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tjena, börjar gå efter 100 % i SA nu. Jag kommer ihåg att jag kunde ta Trucker Missions, är det markerat på kartan på nåt sätt? Var ligger det? Kan nån markera på en karta? Sen kommer jag ihåg Quarry missions också, det är vid det som heter "creek" på kartan va? Väldigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 1.det är utmarkerat med en lastbil 2hunter quarry heter det på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vassegod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts