Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nu har jag en del hoods i Los Santos om jag åker till LV kan tex balls anfalla mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nej, det kan dom inte. dom attackerar bara när du är i ls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nej, det kan dom inte. dom attackerar bara när du är i ls. nej det är inte sant! när jag var i Bone county så anföll ballas mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nej, det kan dom inte. dom attackerar bara när du är i ls. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad bra att dom inte gör det!! nu är jag jätte glad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nej det är inte sant! när jag var i Bone county så anföll ballas mig! men bestämm er!! jag vill ha ett rätt svar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Om man har tagit över alla hoods, kan t.ex Ballas anfalla mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nej, jag har tagit över alla hoods och det är inga som anfaller mig längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 skumt jag har också tagit över alla, men Ballas fortsätter attackera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 skumt jag har också tagit över alla, men Ballas fortsätter attackera samma sak hänt med min kompis Skummmmt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts