wahama Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 va ska man göra för att ett unique jump ska räknas??? måste man göra ett trick mitt i hoppet eller??? för jag har hoppat på jätte många hopp men det är bara några som fungerar... så om det är någon som vet eller har klarat alla kan den gärna svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Testa och hoppa med en bil som du aktiverat lustgasen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 va ska man göra för att ett unique jump ska räknas??? måste man göra ett trick mitt i hoppet eller??? för jag har hoppat på jätte många hopp men det är bara några som fungerar... så om det är någon som vet eller har klarat alla kan den gärna svara!! haha..hoppa längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 VA e lustgas??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 VA e lustgas??? nitro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 va ska man göra för att ett unique jump ska räknas??? måste man göra ett trick mitt i hoppet eller??? för jag har hoppat på jätte många hopp men det är bara några som fungerar... så om det är någon som vet eller har klarat alla kan den gärna svara!! det är bara vissa hopp som man får unique jump bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ja har hittat 9 unique men bara gjort 6.. allså det står så i statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Man måste landa på något speciellt ställe med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts