Hedagarden Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Vilket tycker ni är det bästa Snes spelet? Jag tycker nog att Super Mario World tillhör ett av de bättre, annars gillar jag Super Soccer, International Superstar Soccer Deluxe m.m. och förstås det bästa av dem alla; Legend of Zelda, A Link to the Past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Vet inte vad det heter men en kompis hade det, man körde runt med en enhjuling på olika banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Super Mario World är klart det bästa (och det ända jag kommer ihåg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Zelda a link to the past! och Super mario world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 lost vikings var också skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Nån som vet nån bra Snes roms sida??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 sök på evreka.se (tror jag) i ordet snes roomz eller snes rooms, ha kul OBS glöm ej en emulator!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 DEt bästa snes pelet är helt klart Zelda a link to the past. Super mario ä också ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts