jojoryan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hejsan, jag behöver lite hjälp med ett par saker. 1: När man har Dodon å ska flyga den.... det går inte den flyger i 5 sekunder, men sen så sjunker den.... hur gör man? 2: Jag har gjort alla uppdrag på GTA, förutom dom vid telefonerna.... vad gör jag för när jag klarade ut det där när man ska rädda Maria (tror jag det var) sen visade dom vikka som hade gjort spelet o.s.v.... har jag klarat ut det helt? 3: En del bilar (som man ska lämmna vid hamnen på första ön) kan jag inte hitta... var finns dom? Snälla hjälp mig, skicka gärna ett email med hjälp.... Adressen är Blue_lee_ryan_love@hotmail.com Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har har du en mini- guide på hur man flyger Dodon. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11257 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hejsan, jag behöver lite hjälp med ett par saker. 1: När man har Dodon å ska flyga den.... det går inte den flyger i 5 sekunder, men sen så sjunker den.... hur gör man? 2: Jag har gjort alla uppdrag på GTA, förutom dom vid telefonerna.... vad gör jag för när jag klarade ut det där när man ska rädda Maria (tror jag det var) sen visade dom vikka som hade gjort spelet o.s.v.... har jag klarat ut det helt? 3: En del bilar (som man ska lämmna vid hamnen på första ön) kan jag inte hitta... var finns dom? Snälla hjälp mig, skicka gärna ett email med hjälp.... Adressen är Blue_lee_ryan_love@hotmail.com Hej då! 2. Du har klarat storyn men för att klara ut spelet helt måste du få 100%. 3. Vi kanske kan hjälpa dig om du säger vilka bilar du inte hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har har du en mini- guide på hur man flyger Dodon. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11257 Men är inte det för PC? för jag läste den förut...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 2. Du har klarat storyn men för att klara ut spelet helt måste du få 100%. 3. Vi kanske kan hjälpa dig om du säger vilka bilar du inte hittar. Okej, jag ska titta vilka det var nu igen, men jag vet i alla fall att EN av dom var Mr Woopee.... glassbilen tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Mr. Whoopee är väldigt sällsynt men den lär vara lättare att hitta på Shoreside Vale och då särskilt om man kör en Moonbeam, vet dock inte om det stämmer. Ibland får man släcka den i brandbilsuppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 okej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts