Mark Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hur många uppdrag måste jag klara för att ta mig till Las Venturas? Vilket är det sista uppdraget i San Fierro? Är Zeros uppdrag verkligen nödvändiga att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nej du behöver inte göra Zero's uppdrag. Men man klarar dom efter träning, körde dom långt efter jag klarat storyn men då klarade jag dom efter lite träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Las Venturas låses upp efter uppdraget "Ya-Ka Boom Boom". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Las Venturas låses upp efter uppdraget "Ya-Ka Boom Boom". Okej. Jag är på det här uppdraget när man ska följa efter tåget där en reporter sitter. Ungefär hur långt är det kvar till "Ya-Ka Boom Boom"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Okej. Jag är på det här uppdraget när man ska följa efter tåget där en reporter sitter. Ungefär hur långt är det kvar till "Ya-Ka Boom Boom"? Las ventura låses upp när du har klarat ca 57-59 uppdrag! men du kan inte köpa hus inne i LV utan bara utanför staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Är det nån som vet vad man egentligen skall göra när man ska "spooka" reportern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Man ska bara följa efter honom, men inte för nära. Då känner han väl sig iaktagen eller nåt, och "spooko-metern" fylls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Är det nån som vet vad man egentligen skall göra när man ska "spooka" reportern? du ska INTE spooka reportern, bara följa efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 du ska INTE spooka reportern, bara följa efter jo det ska man..följa efter! det kommer fram en mätare som heter spooko meter eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jo det ska man..följa efter! det kommer fram en mätare som heter spooko meter eller nått! jamen det är ju meningen att man ska följa efter utan att "spooka" honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Tack för all hjälp! Är i Las Venturas nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts