Supergamer Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ???? VOTE: Mountainbike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote : Mountainbike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote: bmx! Jag älskar att ha på mig tävlingskläder och crosshjälmen och cykla runt och göra ultimata hopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote: bmx! Jag älskar att ha på mig tävlingskläder och crosshjälmen och cykla runt och göra ultimata hopp! om du vill göra så kallade ''ultimata hopp''. så ska du trycka på cirkel en gång direkt efter att du har släppt L1. Man måste en micro smg eller en smg. Då kan man göra ett bunny hop på typ 12m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vad är det egentligen för skilland på bmx och mountainbike förutom att mb är större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote: BMX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vad är det egentligen för skilland på bmx och mountainbike förutom att mb är större? Den enda skillnaden ja har hittat är att man kan hoppa av mountainbike när man tex hoppar ner från mount chilad och ta ut fallskärmen går ej med bmx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har ni inte glömt bort lowridercykeln?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vad är det för cykel? Hur ser den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 den bästa är ju bmxen.. skillnaden mellan bmx och moutain bika är att mountain bike går snabbare.. Lowridercyckel finns ju också som janne_5050 sa.. men den suger så att den e inte värd att vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Lowrider cyckeln är väll "Bike" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Lowrider cyckeln är väll "Bike" Det stämmer nog, ber om ursäkt om jag förvirrat en massa personer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 BMX, har fortfarande kvar den första BMX:en i garaget Vote:BMX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 BMX, har fortfarande kvar den första BMX:en i garaget Vote:BMX Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote : Bmx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote : Mountainbike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:BMX Så jäkla skön att hoppa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 BMX är ju skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vote: BMX! Det är så skönt att åka runt i hooden med den, cruisa runt.. Härlig känsla. Mountainbiken är bara så jobbig att hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 eyy håll er till min poll istället... förrädare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts