Jump to content

Vilken konsol är bäst?

mulla
 Share

Vilken konsol är bäst?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Ps2ans kontroll sitter bra i handen men det är äckligt o komma åt knapparna det är prbolemet knapparna och analog spakarna.

Xboxens kontroll S sitter bra i hand och dessutom lätt o komma åt knapparna... :P

Nja... håller nästan med dig.. den ända skillnaden är jag tycker att ingenting är bra på PS2:ans dosor :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS Two > Ps2 > SNES > NES > Xbox

Vote: Playstation 2 av den enkla och elemnetära anledningen; den har bäst spel. Xbox får ju bara massa skitspel konverterade från pc.

XBOX! Man kan ju chippa! tex spela ps2 spel och spela brända xbox spel!

Tyvärr, en omöjlighet. Skulle gärna velat att det vore sant men det är rent prektiskt omöjligt.

Xbox har också dosor med "fjäder" så man kan välja hur mycket man tex ska gasa mer exakt än ps2! skönare hållning på dom nya också! wink.gif

Om du inte visste det har Playstation haft analoga knappar sen Dual Shock introducerades på nittiotalet.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS Two > Ps2 > SNES > NES > Xbox

Vote: Playstation 2 av den enkla och elemnetära anledningen; den har bäst spel. Xbox får ju bara massa skitspel konverterade från pc.

Tyvärr, en omöjlighet. Skulle gärna velat att det vore sant men det är rent prektiskt omöjligt.

Om du inte visste det har Playstation haft analoga knappar sen Dual Shock introducerades på nittiotalet.

Sorry dubbel post?

Men Halo kom till xbox först... Midtown Madness 3..

och sen fins det säkert andra spel som bara fins till boxen eller börgade hos boxen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tänka på ett, Ninja Gaiden. Det är underbart. Halo är bättre på PC, Halo 2 suger, bara Halo igen fast med bumpmappning.

Personligen tycker jag att Halo är betydligt bättre på XboX, inte lika mycket känsla till PC. Fast multiplayerdelen är lika bra på PC som till XboX :(

Halo 2 har jag ännu inte lirat, men det verkar ju hur bra som helst ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor