VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Blääääääääääääääääääää ' Xbox äger.... ja just det.. du har lika små hämder som en myra (om dom äns har händer) eller? Ps2:ans dosor är på tok för små.. nej.. blääää Ps2:an ska ner i soptunnan..... även om GTA SA kom dit först!!! BLÄ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ps2ans kontroll sitter bra i handen men det är äckligt o komma åt knapparna det är prbolemet knapparna och analog spakarna. Xboxens kontroll S sitter bra i hand och dessutom lätt o komma åt knapparna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ps2ans kontroll sitter bra i handen men det är äckligt o komma åt knapparna det är prbolemet knapparna och analog spakarna. Xboxens kontroll S sitter bra i hand och dessutom lätt o komma åt knapparna... Nja... håller nästan med dig.. den ända skillnaden är jag tycker att ingenting är bra på PS2:ans dosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 om inte du (Gunde) gillar SA, vad gillar man för spel då? GTA är en klassiker och XBOX är DÅLIGT! små händer? jag har bamse händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hayyooooooooookett karate action racing playstation 2 vinner för alltid, och den lilla versionen tar den äckliga stora xboxen bak och fram. Xboxen är för stor och ful designad!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hayyooooooooookett karate action racing playstation 2 vinner för alltid, och den lilla versionen tar den äckliga stora xboxen bak och fram. Xboxen är för stor och ful designad!!!!!!! är konsollens utseende avgörande för hur bra den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 japanska skit rollspel?!?!??!?!? DÖD ÅT DIG! *DYRKA FINAL FANTASY SERIEN!* ÅÅ Cloud, Barret, Tifa, Yuppie (Döppte henne till det) Tidus och alla dom andra faan vad grymma dom är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) PS Two > Ps2 > SNES > NES > Xbox Vote: Playstation 2 av den enkla och elemnetära anledningen; den har bäst spel. Xbox får ju bara massa skitspel konverterade från pc. XBOX! Man kan ju chippa! tex spela ps2 spel och spela brända xbox spel! Tyvärr, en omöjlighet. Skulle gärna velat att det vore sant men det är rent prektiskt omöjligt. Xbox har också dosor med "fjäder" så man kan välja hur mycket man tex ska gasa mer exakt än ps2! skönare hållning på dom nya också! wink.gif Om du inte visste det har Playstation haft analoga knappar sen Dual Shock introducerades på nittiotalet. Redigerad 29 november, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 1.. Skulle nog älska SA om jag bara fick chansen att spela det.. 2.. PS2:ans dosor är jobbig för odm är för små.. knapparna sitter på fel ställen 3.. Mitt måtto: XBOX ÄGER ut PS2,.. men PS2 äger ut Gaycube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 PS Two > Ps2 > SNES > NES > Xbox Vote: Playstation 2 av den enkla och elemnetära anledningen; den har bäst spel. Xbox får ju bara massa skitspel konverterade från pc. Tyvärr, en omöjlighet. Skulle gärna velat att det vore sant men det är rent prektiskt omöjligt. Om du inte visste det har Playstation haft analoga knappar sen Dual Shock introducerades på nittiotalet. Sorry dubbel post? Men Halo kom till xbox först... Midtown Madness 3.. och sen fins det säkert andra spel som bara fins till boxen eller börgade hos boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Sorry dubbel post? Men Halo kom till xbox först... Midtown Madness 3.. och sen fins det säkert andra spel som bara fins till boxen eller börgade hos boxen Jag kan tänka på ett, Ninja Gaiden. Det är underbart. Halo är bättre på PC, Halo 2 suger, bara Halo igen fast med bumpmappning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag kan tänka på ett, Ninja Gaiden. Det är underbart. Halo är bättre på PC, Halo 2 suger, bara Halo igen fast med bumpmappning. Personligen tycker jag att Halo är betydligt bättre på XboX, inte lika mycket känsla till PC. Fast multiplayerdelen är lika bra på PC som till XboX Halo 2 har jag ännu inte lirat, men det verkar ju hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Personligen tycker jag att Halo är betydligt bättre på XboX, inte lika mycket känsla till PC. Fast multiplayerdelen är lika bra på PC som till XboX Halo 2 har jag ännu inte lirat, men det verkar ju hur bra som helst ja vet det är bara som han säger han har nog inte spelat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja vet det är bara som han säger han har nog inte spelat det... Jag har Halo på PC och Xbox och Halo 2 på Xbox och har spelat igenom alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har Halo på PC och Xbox och Halo 2 på Xbox och har spelat igenom alla. ja med och halo2 äger halo på pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja med och halo2 äger halo på pc! tyck så du, men det är fortfarande bara halo igen fast med bumpmapping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts