Addepladde Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote; Playstation 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vet inte på vilket sätt du menar bäst , båda konsollerna har underhållande spel, men eftersom jag älskar final fantasy och handkontrollen röstade jag på PS2. klart slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ps2, för att GTA-spelen kommer till ps2 allra först de e just det som suger mäst!!!!! vote:Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag föredrar att spela på datorn och har ingen större erfarenhet av konsoler men jag röstar på boxen eftersom den är bäst om man ser till prestandan. Däremot tycker jag att PS2:an har skönare handkontroll. Vote: XBOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 PS2, har fler och mycket bättre spel, sen är väl grafiken sämre, men när man sitter nåra meter ifrån så förstör det ju inte spelkänslan, PS2 har ju Final Fantasy, Gran Turismo, GTA m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Null Vote: Jag håller mig mest till gammla trogna PC'n men, om jag måste spela på någon konsol så blir det nog gammla goda gamecuben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 XBOX! Man kan ju chippa! tex spela ps2 spel och spela brända xbox spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Null vote: GC! PS2:ans handkontroll och prestanda suger, och XB är enorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Null vote: GC! PS2:ans handkontroll och prestanda suger, och XB är enorm. Ok, vart hade du tänkt att bära den då? Sitta med xboxen som ett gameboy i skolbussen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ett bra spel att jämföra är Driv3r och vice city...då ni kommer se att xbox har utklassat ps2! Xbox har också dosor med "fjäder" så man kan välja hur mycket man tex ska gasa mer exakt än ps2! skönare hållning på dom nya också! Vote:Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Dom nya?? Precis som jag sa i mitt tidigare inlägg Xbox Handkontroll S Jag fick Xbox i julklapp för snart ett år sen.. och då följde det med S kontroller... så så himla nya är dom inte... men det är dom kontrollerna som ÄGER UT ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Dom nya?? Precis som jag sa i mitt tidigare inlägg Xbox Handkontroll S Jag fick Xbox i julklapp för snart ett år sen.. och då följde det med S kontroller... så så himla nya är dom inte... men det är dom kontrollerna som ÄGER UT ALLT Dom är nya gör mig som fick det nästan när det släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Orginal Xboxkontroll Xbox Kontroll S Där ser ni skillnaden.. det va dom bästa bilderna jag kunde hitta.. men mm så mkt bättre S kontrollerna är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Orginal Xboxkontroll Xbox Kontroll S Där ser ni skillnaden.. det va dom bästa bilderna jag kunde hitta.. men mm så mkt bättre S kontrollerna är Själv har jag en original och en kontroll s men jag använder bara kontroll s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har en ratt/pedal och 2 S kontroller Jag ska köpa en ny SK snart också (SK = S Kontroll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har en ratt/pedal och 2 S kontroller Jag ska köpa en ny SK snart också (SK = S Kontroll) Hur är ratten!? kanske ska skaffa en sån så det är bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Ja.. jag har bara MM3.. men, ja, den är väll lite trög.. som den ska vara... Formad så att man kan ha den i knät när man sitter Ja.. om du hittar den för 300-450 så skulle jag inte tacka nej ??? Själv fick jag den i julklapp av en kompis... som säger att han ändå inte spelar så mkt... Ja, så jag vet inte vad jag ska sätta för värde på den.. ja, men eftersom den är tillvärkar i spanien år 1789, så skulle du nog kunnde få 4000 för den Nej men jag vet inte hur mkt den kostar Redigerad 29 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag tycker personligen Xboxens kontrolldosor som är mindre än de vanliga är mycket jobbigare än de original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ok... själv får jag bara PS kontroll känslan när start och back är i mitten.. ävern om den är runare än den... + att den är så stor... om alla som tycker xboxens dosor är jobbig bara fick testa S dosorna så skulle nog alla älska xbox Eller kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) prestanda hit och kontroll dit.. PS2 har bättre/roligare spel och handkontrollen äger XBOX! GC har bara "barnspel". (inte bara men alltså en stor del!) XBOX kontroll suger, (har testat nya!) så PS2 krossar allt och alla! vöte: PS2 Redigerad 29 november, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts