mulla Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Så vad tycker ni? Själv har jag bara ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 PS2 ja, jag håller med! Men xbox suger hårt för stort!! Men version 50004 äger xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 NES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote: Null vote; Nintendo Entertainment System Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Fel forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 PS2 såklart. XBOX är för folk som inte har smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag trodde du menade prestandamässigt mulla, så jag valde Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ps2, för att GTA-spelen kommer till ps2 allra först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag trodde du menade prestandamässigt mulla, så jag valde Xbox. han menar nog "bäst att få in i hyllan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote: XboX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vote : Xbox Den är den överlägsnare än xboxen. Ni som rösta på ps2 säg oxå varför...? Jag kan bara säga 2 bra spelserier till ps2 : GTA och Socom , resten av spele är massa tråkiga japansk gjorda rollspel , usch! Xboxen är bättre i prestandard , fler "first person shooter" spel som jag gillar. Och så har den xbox live som är en bra grej att spela på internet. Xboxen har 8GB hårdisk. Prestandorna : XBOX: Intel Pentium III 733 MHz Nvida 3D 300MHz Hdd med 8gb 64mb internminne 150 miljoner polygoner per sekund PS2: 128-bits, 294.912 MHz grafik: 147MHz, 4MB DRAM hdd: 0mb internminne: 32 66 Millioner Polygoner per sekund PS2an utklassad i prestandan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 men den lilla ps2:an äger xboxen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 xbox, ps2 har dock fetare spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Xbox 4 Life!!! Dosorna äger... förr fans det orginal dosor.. men nu verkar dom vara helt ut konkurerade av nya Kontroll S... Som äger... PS2 dosorna är så små så att bäbisar kan äta dom... Bättre grafik och hela xbox:en är bättre.. så VOTE: Xbox Redigerad 27 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Vote: Xbox Precis som Ceone sa, Xbox utklassar PS2 hårt när det gäller prestandan. Många spel, t.ex. GTA-spelen blir så mycket fulare bara för att det måste utveckla dem till den urgammla PS2:an. GTA-spelen hade kunnat vara betydligt mycket snyggare om de inte hade behövt utveckla de till PS2:an. Sen finns ju Xbox Live! också, som ger möjligthet att spela online, och det fungerar riktigt bra! Xbox:en har ju även en hårddisk på hela 8 GB, till PS2:an måste man ju köpa minneskort på 8 MB för minst 200 spänn hela tiden... Själv tycker jag även att Xbox's handkontroller äger, men det är ju en smaksak. De med bebishänder måste ju få tycka om PS2:ans handkontrollrar Redigerad 27 november, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 X-box Det faktum att kontrollerna till boxen är så mycket bekvämare än ps2 tycker jag är en av de större faktorerna. Man orkar inte sitta timme ut och timme in med ett stadigt grepp om en kontroll som är för liten. Sen så går det inte att förneka att ps2 har några år på nacken och har därför halkat efter prestandamässigt. Nä, boxen är en klar favorit! Dessutom är den finare än ps2 Vote: xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 X-box Det faktum att kontrollerna till boxen är så mycket bekvämare än ps2 tycker jag är en av de större faktorerna. Man orkar inte sitta timme ut och timme in med ett stadigt grepp om en kontroll som är för liten. Sen så går det inte att förneka att ps2 har några år på nacken och har därför halkat efter prestandamässigt. Nä, boxen är en klar favorit! Dessutom är den finare än ps2 Vote: xbox w0rd! hnadkontrollerna till xbox är bättre. PS2 kontrollen sitter bra i handen men det är äckligt med analog knapparna och det är ju dom man använder mest i ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har bara PS2 kan dock tänka mig att XboX är mycke bättre, testade halo på den å säg mig, finns det nån skönare spelupplsvelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts