wahama Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 är det nån med officiell strategi guide som kan kolla villken bil som har mest i sex appeal... och kan nån visa var den finns på kartan... jag undrar också om nån vet villka kläder som har mycket/mest sexappeal och var man kan köpa dem... (jag är bara på 2:a ön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 är det nån med officiell strategi guide som kan kolla villken bil som har mest i sex appeal... och kan nån visa var den finns på kartan... jag undrar också om nån vet villka kläder som har mycket/mest sexappeal och var man kan köpa dem... (jag är bara på 2:a ön) Man får mycket sex appeal av saturnus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 http://cheats.gamespot.com/914983-Grand-Th...uto-San-Andreas Guides finns längre ner... Kopiera in i adressfältet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts