Lancelot Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 JAg sköt Sonny med Rocket LAuncher en gång....Sen gjorde han nåt skumt...HAN STÄLLDE SIG UPP!!!! Sen så sköt jag bara honom med Python ...VERY EASY.. Vad fan e en PYTHON?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Det gick skitlätt att döda sonny med spaz shotgun eller vad det heter, det geväret som finns vid flygplatsen och som skjuter väldigt snabbt för att vara ett shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Vad fan e en PYTHON?? Revolvern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 rhinon får man när man tagit 90 hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 f*****ck man känner sig helt värdelös när man läser om folk här som klara uppdraget på typ 1:a försöket.. varenda gång jag kommer upp på taket e Lance borta... där e iaf ingen me vit kostym... o han e inte nånstans.. inte i hela huset.. o han andra killen ni snackar om.. han har jag inte sett glimten av... fan.. va jobbigt d e när man inte fattar va man ska göra... *grrrr...* snart skickar jag skiv-fanen i väggen... den andra killen man snackar om står kvar på samma ställe ALLTID; vid huvudingången.... lance stannar alltid kavr där uppe, bara döda allt som rör sig där uppe... men sen springer du tillbaka bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Lance står bakom ett par tunnor... du kanske inte har sett ha mitt i gröten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Lance står bakom ett par tunnor... du kanske inte har sett ha mitt i gröten... Är det inte spräng tunnor ? har för mig det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hr har jag annars ett förslag, när jag klarade uppdraget(efter oräkneliga försök )gjorde jag så här efter att ha dödat lance vance på taket så sprang ja ner till källaren och hämtade "liv" sen gick jag ut och sköt alla framför huset, sen smög jag mig upp för trappan till jag såg sonny och sköt honom med Colten. testa det några gånger så klarar du det nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hr har jag annars ett förslag, när jag klarade uppdraget(efter oräkneliga försök )gjorde jag så här efter att ha dödat lance vance på taket så sprang ja ner till källaren och hämtade "liv" sen gick jag ut och sköt alla framför huset, sen smög jag mig upp för trappan till jag såg sonny och sköt honom med Colten. testa det några gånger så klarar du det nog! .... Häftigt..... jag sköt båda med Python Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 köp minigun från phil han dör på direkten http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/frag.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Hmm, har provat hagelbössen lite, fungerade ganska bra mot snubbarna i början. Men sen gick det inte så bra, när lance kommer så skuter alla på mig från alla håll! Några tips på bra vapen mot lance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Rocket launcher, skjut på väggen ovanför Lance så dör han direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Snipern(det med laser sikte) Huka dig bakom tunnorna precis vid öppningen och skut han mellan springorna.. Bus enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts