Tommy_Fido Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Okej nu har vi stängt ner mastergames och startat om den med nytt namn...Power entertainment.... Mastergamer är skaparen av sidan och forumet... Följande är admins: Jag såklart och jag går under namnet Price... Sen har vi Xstreem och såklart mastergamer. Det fins en admin plats ledig skriv här om du vill bli admin..Eller skicka ett PM till mig eller mastergamer.... Redigerad 13 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Som man kan gissa så är det jag som är MasterGamer Ni som alltid sagt att vi ska hålla oss till en topic kan nu hoppa av lycka, allt som vi vill säga här skriver vi i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 De ser lite cheap ut, det där Powerman Tacka vet jag Rädda Arne Uplaggd på www.tspel.tk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 De ser lite cheap ut, det där Powerman Tacka vet jag Rädda Arne Uplaggd på www.tspel.tk nu! PowerMan 2 ska jag försöka få lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag hoppar av lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag vill bli admin :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag vill bli admin :"> Menar du det eller såger du bara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag kanske skulle kunna sponsra med en layout och Lite pklats på min server med php , asp osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Fattigt med Freewebs. Förresten så ska Sweden ha stor bokstav. Redigerad 28 november, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag kanske skulle kunna sponsra med en layout och Lite pklats på min server med php , asp osv? Det skulle vara bra, om du kan förklara lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 När min och Frenzys sida blir klar så kan vi säkert göra lite reklam för powerentertainment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jao en liten 88x31 banner kanske nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Har ett litet demo på PowerMan2 nu, så ni som har tråkigt kanske kan testa PowerMan2:Darkness True Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag kanske skulle kunna sponsra med en layout och Lite pklats på min server med php , asp osv? tycker de låter bra, Frenzy e grym på att göra hemsidor OT(eller kanske inte): Tommy_Fido, ja heter Xstreem, inte Xstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts