Azore Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har tagit över 60 områden och 98.15 %. Var finns det sista eller de sista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tryck START och zooma in och leta efter gula eller lila områden... Ett vanligt att missa är det vid båtskolan i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 har zoomat och kollat men inte hittat något, men det finns väl inget i las venturas, finns de inte bara i los santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 har zoomat och kollat men inte hittat något, men det finns väl inget i las venturas, finns de inte bara i los santos? Det finns ett Vagosområde utanför LS, det är det enda gängområdet utanför LS. Finns högst upp till vänster på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tack för det! Hittade det och har nu tagit över det. Har nu tagit över 61 områden och har nu 100 % på gäng statusen. Kommer fortfarande andra gäng att försöka ta över mina områden nu när jag har 100 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det finns ett Vagosområde utanför LS, det är det enda gängområdet utanför LS. Finns högst upp till vänster på kartan. Jag har vagos och ballas områden i SF också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 huuur faan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har vagos och ballas områden i SF också. Ja, men de räknas inte i statsen.. vilket han frågade efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja, men de räknas inte i statsen.. vilket han frågade efter. Ok men skumt ändå. Mitt spel börja bugga sig när jag blev sugen på att gängkriga. Tog över 75% av LS men fann inga Vagos i ett område som var deras så jag stack därifrån. Sen när jag kom tillbaka tillhörde området mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hur tar man över san fierro områden då, makker? Det är ju inga gängfärger på kartan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hur tar man över san fierro områden då, makker? Det är ju inga gängfärger på kartan där Ju. Hela hashbury, hamnen och Chinatown är Ballas område men de är aldrig där. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ju. Hela hashbury, hamnen och Chinatown är Ballas område men de är aldrig där. :'( man kan lugnt säga att¨det är nåt alvarligt fel på din kopia av SA det du säger är ju helt sjukt det ska inte finnas några ballas eller vagos utanför ls förutom nere vid bayside. ballas i chinatown?? va fan det är väl triad område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts