Plutonium_Man_91 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ni som önskat er NFSU:2, gör inte de, det suger så hårt det suger inte hårt! däremot så röjer det Ultrahårt! Ni som har önskat det fortsätt att önska det för att det spelet är så jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ny lista.. =) 1. 200Gb extern HDD. 2. 50m Nätverkssladd. 3. Pengar. 4. Pengar. 5. Snabbare bredband. 6. Ny processor. 7. Pengar. 8. PSTwo+GTA:SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Julklapparna är inte i ordning vad jag vill ha helst. Får jag inte allt så whinar jag lite, det kan hjälpa 1. Diablo II: Lord of Destruction 2. Två långa nätverkssladdar 3. Mikrofon till datorn 4. Adsl 5. DoH de e mer men minns inte just nu Då o då kommer jag på massa jag vill ha Jag får ta med mig en lapp o skriva ner allt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Pengar 1024 mb DDR-minne Playstation 2 nätverksadapter Ratchet & Clank 3 (PS2) Prince of Persia: Whatever (PS2) Soffa allt jag kommer på nu du vill inte köpa min nätverksadapyter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 5. Snabbare bredband. Ja juste, det glömde jag! Har 0,5mbit nu, och vill ha 10mbit. (Eller varför inte 5dbit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 du vill inte köpa min nätverksadapyter ? hur mycket tar du för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (Eller varför inte 5dbit? 5 deci-bit? Mäktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Pengar 1024 mb DDR-minne Datorstol En ny mus (Microsoft Mx510) Kan meddela dig att den musen finns inte Logitech MX510 heter den. Edit: Äh, nån hade redan sagt det. Vet inte vad jag ska önska mig riktigt. Men kanske en MP3-spelare. Redigerad 2 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts