GrandTheftCarl Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ÄR det helt slut på mainstoryn då eller kommer det några fler missions. Hörde nånstans att det kommer fler när man har spelat i 100 timmar. Ligger just nu på 42... Väldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nej, skulle inte tro det. Själv har jag "bara" lirat 84 timmar nu sammanlagt men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ÄR det helt slut på mainstoryn då eller kommer det några fler missions. Hörde nånstans att det kommer fler när man har spelat i 100 timmar. Ligger just nu på 42... Väldigt tacksam för svar Har spelat i alltför många timmar (ca 230 :"> )och har inte fått fler och så ska det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vad gör man på uppdraget "end of the line"? tror att jag har klarat det faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vad gör man på uppdraget "end of the line"? tror att jag har klarat det faktist Det är det sista uppdraget. Har du klarat storyn så har du klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Man dödar Big Smoke o Tennpenny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Man dödar Big Smoke o Tennpenny Egentligen dödar man endast Big smoke. Tennpenny dör för att han inte kan köra normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tennpenny dör inte, han lämnas så där för att sen ha möjligheten öppen att samuel j. återvänder för nästa gta. han dör visst.. lyssna på WCTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcello Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har spelat i alltför många timmar (ca 230 :"> )och har inte fått fler och så ska det va. fy fan vikka nördar! 230h, har ni inga liv? jag klarade det på 30h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 fy fan vikka nördar! 230h, har ni inga liv? jag klarade det på 30h. Men hallå i skallen, han har väl spelat efter det uppdraget fattar du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Men hallå i skallen, han har väl spelat efter det uppdraget fattar du väl. helt rätt. storyn klara jag på nolltid. All den tiden är som jag har fjantat mig, ökat skills och allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 fy fan vikka nördar! 230h, har ni inga liv? jag klarade det på 30h. men snälla.. men får väl spela hur länge man vill! och har du 100%!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts