Arawn Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Tjenare, tänket bara fråga om det är möjligt att ha 2 olika "story-lines" på samma minneskort, dvs att jag kan behålla min fina sparning med allt klarat, medans min bror kan ha ex 25% på en andra sparning. Dvs att det tas upp 2 platser på minneskortet. Kanske låter konstigt men hoppas ni förstår vad jag menar. Tack på förhand. Redigerad 27 november, 2004 av Arawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja, det är klart. Så har jag och min bror. Jag har kommit mycket längre än honom, men han har en annan sparning på samma minneskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ja har två filer och det funkar finfint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arawn Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Sjyrre, de var snabba tag Slipper man oroa sig för att spela om allt hehe Tackar för de mkt snabba svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 men när man trycker start new game står de nått om att filen kan bli Corrupted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 man kan ha 8 sparningar, själv har jag 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har alla sparningar en när ja klarat spelet och dom andra efter jag klarat spelet fuskar med pengar m.m och vissa har ja gocart i mitt garage och andra bike FUNkar fint :- D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Se bara till att du inte är lika dum som jag, jag försökte med två sparningar men jag är så van vid den första att jag råkade spara över hela spelet och nu är allt förstört alla uppdrag jag klarat alla ostron alla photo ops alla tags alla jobbiga små uppdrag alla guld jag tagit som jag hoppades att aldrig behöva göra igen alla 30 bilarna som jag levererade som var så jobbiga att hitta alla asset och quarry och den där irriterande nrg500 uppdraget som jag blev överlycklig när jag hade klarat för den var för störig ja hela 94 % hade jag klarat men det är helt obetydelsefullt nu :'( En månads spelande käpprätt åt helvete så lyd mitt råd och var försiktig med att ha 2 sparningar på samma minnes kort jag ska gå och köpa ett nytt minnes kort så att det här aldrig händer igen :'( Redigerad 27 november, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts