Jump to content

2 parrallella sparningar

Arawn
 Share

Recommended Posts

Tjenare, tänket bara fråga om det är möjligt att ha 2 olika "story-lines" på samma minneskort, dvs att jag kan behålla min fina sparning med allt klarat, medans min bror kan ha ex 25% på en andra sparning. Dvs att det tas upp 2 platser på minneskortet. Kanske låter konstigt men hoppas ni förstår vad jag menar.

Tack på förhand.

Redigerad av Arawn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se bara till att du inte är lika dum som jag, jag försökte med två sparningar men jag är så van vid den första att jag råkade spara över hela spelet och nu är allt förstört alla uppdrag jag klarat alla ostron alla photo ops alla tags alla jobbiga små uppdrag alla guld jag tagit som jag hoppades att aldrig behöva göra igen alla 30 bilarna som jag levererade som var så jobbiga att hitta alla asset och quarry och den där irriterande nrg500 uppdraget som jag blev överlycklig när jag hade klarat för den var för störig ja hela 94 % hade jag klarat men det är helt obetydelsefullt nu :'(

En månads spelande käpprätt åt helvete så lyd mitt råd och var försiktig med att ha 2 sparningar på samma minnes kort

jag ska gå och köpa ett nytt minnes kort så att det här aldrig händer igen :'(

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor