drdsupermotard Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 så blir det världens upplopp i staden då får man ju göra ett uppdrag åt sweet men då står att man ska ta över fler gäng områden.... hur många är det som behövs? ps. ja har 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 man ska ta över ett område på andra sidan motorvägen ganska kort norr om cluckin' bell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det är bara köra på... Sweet ringer dig igen när du har tillräckligt med hoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det är bara köra på... Sweet ringer dig igen när du har tillräckligt med hoods. Jag ligger där på Los Desperados, jag får ju uppdraget av Sweet, och jag har 52 % övertagna hoods, eller över kontroll i alla fall.. Ska jag fortsätta ta över? För jag kan inte värva medlemmarna, eller rekrytera dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts