Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 De e ju status! Fast de behöver inte vara lyktstolpar, de går bra med vilken metall som helst med frost på Järn är ju bra för kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ät alltid gul snö, för det kan ju vara öl! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Blöäck....å då säger jag, ät inte snö som blivigt gult... ät inte snö som blivigt gult.. nej, ät inte snö som blivigt gult.. å nej, ät inte snö som blivigt gult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag provade att lägga tungan mot en gång... den fastnade inte så jag provade typ... 3-4 ggr till. 5 gången funkade det, jag fastnade väldigt mycket så jag var tvungen att slita av tungan... Det sved i två dar och det blödde lite på tungspetsen. Detta gjorde jag för typ 1 år sedan och jag är 14 nu ska fylla 15 nästar år. Så jag säjer som dom flesta andra gör det inte det gör ont! . Men roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej inte jag bara lite en gång men min polare är jag gick i 4an så gjorde han det .. så jag bara kom springandes och hoppa på han så gick den loss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej det har jag inte.. Men jag har fastnat med underläppen i frysen när jag skulle välja glass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej det har jag inte.. Men jag har fastnat med underläppen i frysen när jag skulle välja glass mm, de e duktigt asså ja har oxå gjort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 mm, de e duktigt asså ja har oxå gjort de hahah aa det är klass på det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 En gång när jag var liten hängde jag mig över frysdisken för att kolla vad som låg där i. Då såg jag all frost som hängde runt kanten, jag var givetvis tvungen att slicka! Jag måste ha sett jävligt dum ut när jag hände där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts