emil_91 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det gjorde jag igår gör jävligt ont på tungan. det börjar blöda och skit. mitt råd gör aldrig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 1. Du menar nog : "Har ni slickat på lyckstolpar" 2. Ja.. när jag va liten 3. Ja.. om det är för kallt fassnar tungan 4. alla vet nog att man inte ska göra det 5. onödig topic ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Möjligtvis den mest korkade fråga i historien? Varför skulle man slicka på en lyktstolpe för? Visserligen fastnar tungan, men endå. Vidrigt att slicka på en stolpe bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 grym topic! man måste göra det med teknik! en annan klarar ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Haha har gjort en snabbis en gång Weener: tycker du de e äckligt? Min granne snyter sig emot vägstolpar! Sånna där oranga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har aldrig slickat på en lyktstolpe och tänker aldrig göra det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Normal granne. Han torkar väll sig i röven med Varning för Älg-skyltar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nej men jag har varit frestad flera gånger ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle aldrig få för mig att göra något så oerhört dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Kan hända när jag var mindre, kommer dock inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jaaa! rena godiset! särskild när det är gult nedanför *dreglar bara jag tänker på det* mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Testade det när jag var liten en gång, gjorde aldrig om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle aldrig få för mig att göra något så oerhört dumt. w0rd asså varför ens komma på tanken ? stoopid kids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ÖRK! slicka en lyckstolpe!!! HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Inte lyktstolpe.. Men jag har gjort det när jag var liten, ja.. Vill inte berätta varför för det är så jävla dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nää! Äckligt. Vill inte ens röra en lyktstolpe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 älska att långsamt slicka på den för att få se om man fastnar som förra gången, känna att man inte kommer loss.... snabbt dra bort tungan så att blodet forsar nerför kroppen... //Grötmannen för ca 10 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Testade det när jag var liten en gång, gjorde aldrig om det.. Jag med, slet loss en massa skit från läppen och tungan. Hehu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Asså, tycker man att det är gott att slicka på lyktstolpar eller gör man det bara för skojs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Asså, tycker man att det är gott att slicka på lyktstolpar eller gör man det bara för skojs skull? man måste ju testa gjorde det en gång när jag var kanske 5 år gammal, med då var det på ett sånt där metallstaket som brukar gå runt dagis fastnade inte särskilt ordentligt, min varma tunga smälte isen efter kanske 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts