jack Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 när jag nyss körde lite gta så åkte jag lite bil i stan sen ser jag en polis som börjar skjuta på mig utan nån anledning (hade inga stjärnor) sen började han springa och jag földje efter honom då började han skjuta på en civil bil och massa civila på gatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 när jag nyss körde lite gta så åkte jag lite bil i stan sen ser jag en polis som börjar skjuta på mig utan nån anledning (hade inga stjärnor) sen började han springa och jag földje efter honom då började han skjuta på en civil bil och massa civila på gatan! tsss när jag hade en polis mototcykel efter mig så sparade jag för att få bort han sen när jag gick ut igen så stog han och sköt på mog och åkte sakta bort men han sköt fortfarande på mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts