Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Och varför, åter igen varför & _Varför_ får han inte vara Jehovas Vittne? Om du vore det, och han trackat dig hade du klickat på "REPORT" som en jävla hackspett. Vem som helst får vara Jehovas om dom vill. Personligen tycker jag att religion idiotiskt. Dom som är religösa är dock inte mer än människor...och det är inte deras fel att dom har blivit manipulerade till att tro på whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vem som helst får vara Jehovas om dom vill. Personligen tycker jag att religion idiotiskt. Dom som är religösa är dock inte mer än människor...och det är inte deras fel att dom har blivit manipulerade till att tro på whatever. Är du och Topp3 samma person eller ? Tänkte pga av att du svarar på mina posts till han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Och varför, åter igen varför & _Varför_ får han inte vara Jehovas Vittne? så kan du se att jag klart och tydligt skrev att jag var intresserad av att veta mer om hela Jehovas Vittne-grejen. Jag har inte sagt att han inte får vara det, jag ville veta mer. Det mest resonabla då är ju att fråga, eller hur? Om du vore det, och han trackat dig hade du klickat på "REPORT" som en jävla hackspett. Ja, men nu trackade jag inte honom. Jag ställde frågor. Stor skillnad. Redigerad 6 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, men nu trackade jag inte honom. Jag ställde frågor. Stor skillnad. Nu när du ännu är pågång kan du väl svara på "Jag tycker det är kul att få veta mer om något som är extremt onödigt i mina ögon." Vad menade du med det då? Hmm.. Jag = Du Tycker = Känslor Det är kul att få veta = intressant (Men inte om man heter Topp3) Mer om något som är extremt onödigt = Du tycker det är ointressant. I mina ögon = I dina ögon .. Vilket får min mening till "Du tycker inte om Jehovas Vittne och sån't för att du kanske inte tror på hans religion. Vad har du för religion så jag kan få retas med dig då? Okej, känner på mig att jag blir bannad/varnad nu för "Hets mot Moderator", men jag orkar inte med dig nu. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Nu när du ännu är pågång kan du väl svara på "Jag tycker det är kul att få veta mer om något som är extremt onödigt i mina ögon." Vad menade du med det då? Suck... en GROV suck. Mest för att jag var tvungen att lägga bort guran. Jag menade att det är intressant att veta mer, just för att hela grejen att ägna hela livet åt Gud verkar väldigt dumt enligt mig. Så därför vill jag veta varför man gör det, vad man gör och hur det är. Vad har du för religion så jag kan få retas med dig då?Tror stolt på ingenting. Eller ja, jag har min egen lilla religion med en brud i klassen, men... det är väl... ja. Okej, känner på mig att jag blir bannad/varnad nu för "Hets mot Moderator", men jag orkar inte med dig nu. Men din gåsprutt. Moderatorer är inte överlägsna varelser (utom Funnylin), så det blir inte värre straff av att tjafsa mot en mod mot att tjafsa med en medlem. Och nu så är jag inte moderator, utan bara leksaks-mod i SA-forumet. Och om du inte orkar med mig, varför skriva inlägget du nyss skrev? Jag blir rätt förvirrad nu va. Puss Aaaw. Redigerad 6 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Är du och Topp3 samma person eller ? You just never know, do you? Kanske glömde jag logga in som Topp3 när jag svarade, kanske inte. Tänkte pga av att du svarar på mina posts till han. Får ju inga egna frågor :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vem som helst får vara Jehovas om dom vill. exakt! Men fatta att religion är sjukt? Speciellt när ett barn blir lurat att tro på skiten! skribb: kanske bra att man inte säger "tro på det här nu, det är rätt!" mina föräldrar berättade inte som Hitler gjorde att han var bäst samt. nazism! vi lurar inte barnen att göra något dom inte ville! på mötena när man var liten målade man under tiden, så man kan knappast säga att man tvingar någon något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 mina föräldrar berättade inte som Hitler gjorde att han var bäst samt. nazism! ? Menar du att dina föräldrar inte berättade att det Hitler gjorde var det rätta? Vilket ju är ganska självklart. Men det går väl inte jämföra med religion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 det jag menade var att Hitler tvingade i alla barnen att nazismen var bra och sådant skitsnack! bara ett ex. !! men som sagt det gjorde dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har tänkt många gånger att jag vill återuppliva personer från förr. Jag skulle vilja återuppliva: Hitler och Stalin (Stålmannen) men bara för en dag och de får bara vara i mitt hem. Leonardo Da Vinci Karl XII John Larkey (Scatman) John F Kennedy Gustav Vasa Gustav II Adolf Roosevelt Det var dem jag kom på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 mitt marsvin Marcus... :'( De va en olycka! Jag skulle bada honom, å shamponera honom och ställe honom på badkarskanten, och då ropade mamma ifrån köket och jag gick in med marcus i handen, och mor gick till telefonen, och jag tappade Marcus i mixern och kom åt mixerknappen!! DET KOM BLOD UR MARCUS :'( för er som inte fattar "klassiker" hohoho http://www.snabbstart.com/film.asp?download=136 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har tänkt många gånger att jag vill återuppliva personer från förr. Jag skulle vilja återuppliva: Hitler och Stalin (Stålmannen) men bara för en dag och de får bara vara i mitt hem. Leonardo Da Vinci Karl XII John Larkey (Scatman) John F Kennedy Gustav Vasa Gustav II Adolf Roosevelt Det var dem jag kom på nu. altså alla kända pesoner vars död har uppmärksammats i TV.. (kanske inte gustav vasa då) vadå gustav vasa? han skulle aldirg klara vår tid och skulle efter en tid begå självmord... ... eller om det nu är "återuppleva" så borde han ju vara ett skellett (skelettbitar?) som springer omkring'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag skulle återuppliva Kung Sigismund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Ganska gammal tråd, men va fan den är ju bara någon månad. Jag har äntligen kommit på vem jag skulle vilja återuppliva: Adam Weishaupt. btw: Vet ni vem det är ska ni få en rostig sax, och våga aldrig därefter påstå att jag är snål. Redigerad 23 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Skulle gärna vilja återuppliva mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Egentligen borde det ju vara omöjligt att återuppliva sig själv, eftersom då man dör så dör ju ens chans att återuppliva i graven med en. Själv skulle jag klona min chans och återuppliva alla som känner sig värdiga nog (eller så är det så att dom har det bättre nu, och känner sig ovärdiga och vill tillbaks). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Eazy-E och hmmm... kanske 2pac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ingen aning. Kanske Bob Marley eller nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Min farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Kurt Cobai som sagt Hade man kunnat fråga om han gjoprde självmord eller ej... Och dimebag darell inte för att jag lyssnade på Pantera men då hade Corey i slipknot fått tillbaka sin bästa vän som dog på hans födelsedag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts