Frenzy Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Jag skulle Tagit Kurt Cobain eller Olof Palme ! Eller varför inte Che ? EDIT : ohh snygg sida ! Sexxigt ! Redigerad 2 december, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vem skulle vilja gå med i en relligion fall man måste göra det till den dagen osv.! Har du gått med frivilligt? Blir helt matt på topp3, låt Colan vara Jehovas Vittne om han vill, hur fan blev du moderator topp3 . Tål inte ens en annans religion. Du syftar inte på mig? Självklart får han vara Jehovas om han vill. Men jag har lika stor rätt att anse att han har blivit totalt grundlurad som tar del av den. Och nej jag tål inte religion. Religionen skapades för att skapa oro mellan folkslag och att folk fortfarande utövar den är lika sjukt för mig som att folk fortfarande utövar kannibalism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 .... Funnylin vad tror du? att tre finklädda män med pistoler, kommer hem till mig och tvingar mig till mötena? tror det är din fantasi som spelar... eller har du tittat för mycket på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Blir helt matt på topp3, låt Colan vara Jehovas Vittne om han vill, hur fan blev du moderator topp3 . Tål inte ens en annans religion. Intresseälgarna flyger förbi och skriver ner det på pannan min. Om du läser mina inlägg istället för att hitta på egna meningar med dem så kan du se att jag klart och tydligt skrev att jag var intresserad av att veta mer om hela Jehovas Vittne-grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turboleo Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 John ramone skulle fan få bli till liv igen ja. men att han skulle bli presiden nej, på slutet innan han dog i cansern hadde han ju inte så jätte vettiga åsikter då enligt mig med NRA-vänlig och Republikan och allt. men ja, de kunde ju få typ åka lite fler år tillbaks i tiden då de va typ bäst och börja lira igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Jag skulle återupplivat Jesus och kolla om han verkligen var så "schysst" Men annars min farmor jag aldrig fått träffat.... Och sist skulle jag vilja återuppliva Hitler och ge honom stryk Redigerad 3 december, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag skulle Tagit Kurt Cobain eller Olof Palme ! Eller varför inte Che ? EDIT : ohh snygg sida ! Sexxigt ! Schysst att återuppliva kurtan, han tog knappast livet av sig för att få leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Schysst att återuppliva kurtan, han tog knappast livet av sig för att få leva. Hans första tanke när han vaknar 'Vem fan väckte mig?' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Gta3_Freak : Kurt Cobain tog inte livet av sej , tror jag iaf. Orka skriva alla grejer här som tyder på att han INTe tog självmord , men vill ni så skriv det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 .... Funnylin vad tror du? att tre finklädda män med pistoler, kommer hem till mig och tvingar mig till mötena? tror det är din fantasi som spelar... eller har du tittat för mycket på film Colan, jag addar dig på msn. Jag har också en del frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 .... Funnylin vad tror du? att tre finklädda män med pistoler, kommer hem till mig och tvingar mig till mötena? tror det är din fantasi som spelar... eller har du tittat för mycket på film Ja självklart är det, det jag sitter och tror. Menar förstås att dina föräldrar hade lurat i dig att gå med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 öhm .. asså jehovas vittnen är dom som sett gud/jesus (=jehova) och bestämt sej för att bli fanatiska undersåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag skulle Tagit Kurt Cobain eller Olof Palme ! Eller varför inte Che ? EDIT : ohh snygg sida ! Sexxigt ! Jadu vore trevligt med en läger kommendant i världen.. Korrektions läger vore mysigt att sitta i just nu.. Eller kanske få joina en massavrättning.. oj oj.. Eller kanske få sitta på det där vackra slavlägret på Guanaha-halvön i kuba.. Mums.. Ja gott folk jag tror nog jag vill Återuppliva Herinrich Himmler eller Adolf hitler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja gott folk jag tror nog jag vill Återuppliva Herinrich Himmler eller Adolf hitler.. Det kan tas som "hets mot folkgrupp" hur mycket du än säger att Ernesto Guevara var lika dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Jag har bra advokater så jag klarar mig. Redigerad 5 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men jag känner en kille som har moppe och han kan kasta upp dig på taket! Du kan inte säga emot, för jag har spegel! Och diamantspegel! Och tillbaka en miljard triljoner tusen miljoner miljoner miljoner gånger mer än du kan säga! Smurf! Kung! Kaktus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Intresseälgarna flyger förbi och skriver ner det på pannan min. Om du läser mina inlägg istället för att hitta på egna meningar med dem så kan du se att jag klart och tydligt skrev att jag var intresserad av att veta mer om hela Jehovas Vittne-grejen. ... Något var extremt onödigt i dina ögon. Hmm .. Och varför, åter igen varför & _Varför_ får han inte vara Jehovas Vittne? Om du vore det, och han trackat dig hade du klickat på "REPORT" som en jävla hackspett. Vojne, vojne... . Vart är världen påväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men fatta att religion är sjukt? Speciellt när ett barn blir lurat att tro på skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 min halvbror Ace.. han dog i våras och det tog hårt på morsan och mina äldre syskon, jag själv hade knappt nån kontakt med honom, men det kändes att se mina andra syskon så ledsna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts