Jump to content

Återuppliva

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem skulle vilja gå med i en relligion fall man måste göra det till den dagen osv.!

Har du gått med frivilligt? :wub:

Blir helt matt på topp3, låt Colan vara Jehovas Vittne om han vill, hur fan blev du moderator topp3 . Tål inte ens en annans religion.

Du syftar inte på mig?

Självklart får han vara Jehovas om han vill. Men jag har lika stor rätt att anse att han har blivit totalt grundlurad som tar del av den.

Och nej jag tål inte religion. Religionen skapades för att skapa oro mellan folkslag och att folk fortfarande utövar den är lika sjukt för mig som att folk fortfarande utövar kannibalism.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir helt matt på topp3, låt Colan vara Jehovas Vittne om han vill, hur fan blev du moderator topp3 :D. Tål inte ens en annans religion. :P

Intresseälgarna flyger förbi och skriver ner det på pannan min.

Om du läser mina inlägg istället för att hitta på egna meningar med dem så kan du se att jag klart och tydligt skrev att jag var intresserad av att veta mer om hela Jehovas Vittne-grejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

John ramone skulle fan få bli till liv igen ja. men att han skulle bli presiden nej, på slutet innan han dog i cansern hadde han ju inte så jätte vettiga åsikter då enligt mig med NRA-vänlig och Republikan och allt. men ja, de kunde ju få typ åka lite fler år tillbaks i tiden då de va typ bäst och börja lira igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle Tagit Kurt Cobain eller Olof Palme !

Eller varför inte Che ? :huh:

EDIT : ohh snygg sida ! Sexxigt !

Jadu vore trevligt med en läger kommendant i världen.. Korrektions läger vore mysigt att sitta i just nu.. Eller kanske få joina en massavrättning.. oj oj.. Eller kanske få sitta på det där vackra slavlägret på Guanaha-halvön i kuba.. Mums..

Ja gott folk jag tror nog jag vill Återuppliva Herinrich Himmler eller Adolf hitler.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intresseälgarna flyger förbi och skriver ner det på pannan min.

Om du läser mina inlägg istället för att hitta på egna meningar med dem så kan du se att jag klart och tydligt skrev att jag var intresserad av att veta mer om hela Jehovas Vittne-grejen.

... Något var extremt onödigt i dina ögon. Hmm ..

Och varför, åter igen varför & _Varför_ får han inte vara Jehovas Vittne? Om du vore det, och han trackat dig hade du klickat på "REPORT" som en jävla hackspett.

Vojne, vojne... :huh:. Vart är världen påväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor