Topp3 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Sött. Iallafall, jag är nöjd med Colans svar. Jag tycker det är kul att få veta mer om något som är extremt onödigt i mina ögon. Men är det inte tvång att läsa hela Bibeln om man är Jehovas vittne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 tihi! nä inte direkt. man gör det frivilligt, fall man vill eller inte liksom. Dock så bläddrar man en del i bibeln i mötena ändå så.... nej det är inget tvång! Vem skulle vilja gå med i en relligion fall man måste göra det till den dagen osv.! inte jag iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Lisa :'( eller min mormor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Om det bara gick att återuppliva personer på riktigt Då skulle alla återuppliva närmaste släktingar och till slust skulle ingen vara död Kanske inte så kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Om det bara gick att återuppliva personer på riktigt Då skulle alla återuppliva närmaste släktingar och till slust skulle ingen vara död Kanske inte så kul ändå Jag skulle återuppliva mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 är du död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det kanske inte är så lätt, om man är död så måste nån annan återuppliva dig,. fast då skulle odm ju göra det, så det skulle nog gå ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det kanske inte är så lätt, om man är död så måste nån annan återuppliva dig,. fast då skulle odm ju göra det, så det skulle nog gå ändå Lät kanske ganske knäppt men om man kan säga det innan man dör..att man blir återupplivad senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hahaha, nej nu kanske vi börjar komma lite off topic? Jag skulle vilja återuppliva Sten som bodde på min gata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 är mycket sten på min gata! .... vem är sten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hahaha, nej nu kanske vi börjar komma lite off topic? Jag skulle vilja återuppliva Sten som bodde på min gata Var han snäll!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Han var jätte snäll, han hette Sten och sen hadde dom en hund som hette Stella tror jag Man kan inte ha snällare gamlingar på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Han var jätte snäll, han hette Sten och sen hadde dom en hund som hette Stella tror jag Man kan inte ha snällare gamlingar på gatan Men va gjorde han!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Och varför skall personer som Elvis återupplivas? Vad har han gjort för världen? Har han bidragit till att göra världen bättre? Han gjorde miljontals mäniskor lyckliga samtidigt som han ökade förståendet mellan svarta och vita i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Så dog han i en överdos också. Tjollawoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Så dog han i en överdos också. Tjollawoop. HAHA , Skulle det inte vara fränt att återuppliva columbus . Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 helt klart min morfar! Han var lik mig, så det känns ju kul att få träffa han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Så dog han i en överdos också. Tjollawoop. På toaletten dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Förlåt? Skulle du kunna ta det där en gång till? Ronnie Peterson? Aldrig hört om honom?? Sveriges genom tiderna bästa o menst framgångsrika Formel 1 förare.. Eller de va inte de du inte fatta? hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Ontopic: Min katt och hund Offtopic: Blir helt matt på topp3, låt Colan vara Jehovas Vittne om han vill, hur fan blev du moderator topp3 . Tål inte ens en annans religion. Go Colan, Go. Redigerad 2 december, 2004 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts