Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jo, kränkning kallas det du drev om hans religon. Colan K: Ok. Varför kallar du alla för drängar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jo, kränkning kallas det du drev om hans religon. Sen när är det förbjudet att driva med religion? Tycker det låter oerhört absurt att man kan skämta om allt utom religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Colan K: Ok. Varför kallar du alla för drängar?? ..... jag kallar alla för drängar... roligt att säga det i verkligheten! Funnylin fatta mänskliga rättigheter. vi alla e drängar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Funnylin fatta mänskliga rättigheter. Hur menar du? Är det din mänskliga rättighet att inte bli "driven" med? Är det inte isf min mänskliga rättighet att driva med vem jag vill, så länge det inte blir till rasistiska påhopp eller personliga kränkningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hur menar du? Är det din mänskliga rättighet att inte bli "driven" med? Är det inte isf min mänskliga rättighet att driva med vem jag vill, så länge det inte blir till rasistiska påhopp eller personliga kränkningar? har det i huvet nu....nej.. kränkningar av något slag av hudfärg, relligion, och sådant shit... man kan reta någon... men driva för någons tro: nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men driva för någons tro: nä. Sen när? Det tycker jag låter idiotiskt, man kan alltså skämta om allt och alla, utom religion. Är inte det väldigt mystiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Om nu allt är guds skapelse? Varför blir folk sjuka? Varför finns det krig och svält på jorden? Var någonstans finns gud och hur ser han/hon ut? Är det bara jag som tror att Harry Potter kommer vara en religion om 2000 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 mystikt? ska väl inte driva med folk till höger och vänster men... bara retas med dom! reta och driva samma sak? inte för mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Är det bara jag som tror att Harry Potter kommer vara en religion om 2000 år? Star Wars är ju en religion idag, så varför inte. mystikt? ska väl inte driva med folk till höger och vänster men... bara retas med dom! reta och driva samma sak? inte för mig iaf... Att driva med någon - Make fun of someone - Retas, narras med någon. Om man inte får göra det med religion är väl det, det största bevis på att allt är skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag skall iaf lägga mig nu... god natt! *ZZZZZZZZZZ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag skall iaf lägga mig nu... god natt! *ZZZZZZZZZZ* Yeah, thats nice...ehm. Jag skulle vilja återuppliva Jesus och säga honom ett och annat. Lura i vanligt folk att man är Guds son, vad är det för en sjuk människa egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja.. om man fick chansen så skulle man återuppliva alla som dött.. förutom dom dumma då.. fast det kanske inte blir så kul att leva tills man är 173? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Skulle villa återupliva min Mamma och Pappa :'( :'( :'( men man får juh bara ta en så då blir det ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Skulle villa återupliva min Mamma och Pappa :'( :'( :'( men man får juh bara ta en så då blir det ingen Med tanke på ditt namn dog dom i vietnam kriget? Nej men seriöst ljuger du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Om det är sant : Synd, ush, beklagar :'( :'( :'( :'( Om det är falskt : Men sluta ljug för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 De e sant. Jag e halv svensk och halv thailändsk inte vietnames. Varför ska jag ljuga om en sån sak man ska inte ljuga om döden. Saknar mamma och pappa som fan. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Synd att det inte fins riktiga grin smileysar på det här forumet, för nu grinar jag för din skull :'( :'( Jag är inte bara grinfärdig... Synd :*( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag skulle gärna återuppliva Karl Marx. Det behövs lite hjärnsubstans här i världen. Och varför skall personer som Elvis återupplivas? Vad har han gjort för världen? Har han bidragit till att göra världen bättre? vad har karl marx gjort för "bra" för den hör världen?? han var ju lika sjuk som hitler och lenin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Din mamma!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Carolus : vem har kallat han idiot `? Du har kallat han för "cp" och "jävla svin". Vet du ens vad CP betyder? Själv kallar jag dig för en spammare. Redigerad 2 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts