Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Colan_K : Ett tips : SÖK HJÄLP !!!! DU och hela din FAMILJ behöver Hjälp !!!! Här ser ni folk ! detta är ett bra exempel På att vi har för dålig psykvård i sverige ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Att leta efter objektiv info om gud i bibelns är ju som att leta efter objektiv info om judar i "Nazi Heil Hitler Magazine" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 *suck* leta objektiv info gjorde jag inte... skrev vad som stod i bibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Amthony Smith- Nationalismens moderna grundfader. Edmund burke som grundade konservatismen. Fredrich Hegel- Tysk tänkare och konservativ. Listan kan göras lång. Karl Marx var en god man, ja. Han gjorde ingen skada för utom hans åsikter. Mr mister jag trodde du inte var kommunist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Men vafan asså Colan_K om ni blir påkörde osv så får inte ni ta emot nån annans blod e ni cp eller ? dör ni hellre änn att ha nån annans blod i kroppen.. de är helr RUBBAT ! EDIT : Carolus eller vafan du heter... Karl Marx var inte kommunist han var Marxsist och ja jag vet att marxsisten grunder kommer från kommunismens ... och Borgarna är lika rubbade som Jehovas vittne och Bush ! Redigerad 1 december, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) kanske svårt att förstå för dig... men blodet är heligt och läkarna vet att vi inte tar emot blod. Och det respekterar dom. det är vad VI tror på så... frenzy: håll tyst r gå och lägg dig Redigerad 1 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Colan_K : asså förfan lägg av... det är helt sjukt ! hej hej jag e en Troende Idiot och jag dör hellre änn att ta emot nån annans blod ..... SJUKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 TJÖTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Men vafan asså Colan_K om ni blir påkörde osv så får inte ni ta emot nån annans blod e ni cp eller ? dör ni hellre änn att ha nån annans blod i kroppen.. de är helr RUBBAT ! EDIT : Carolus eller vafan du heter... Karl Marx var inte kommunist han var Marxsist och ja jag vet att marxsisten grunder kommer från kommunismens ... och Borgarna är lika rubbade som Jehovas vittne och Bush ! Hahaha är du 7bast eller? Karl Marx Grundade kommunismen ditt jävla pucko, det är han som är (möjligtsvis din) era åsikters far. Karl Marx utgav år 1848 boken "Kommunistiska partiets manifest" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ok då jag hade fel MEN vafan dra åt helvete jävla Borgar svin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jepp du hade fel. Lägg fram ditt argument för att jag är ett borgar svin i politik tråden så lovar jag att bemöta det där luffar unge. Läs på istället för att häva ut dig massa skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Carolus : Ok ses i politik Tråden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kanske svårt att förstå för dig... men blodet är heligt och läkarna vet att vi inte tar emot blod. Och det respekterar dom. det är vad VI tror på så... frenzy: håll tyst r gå och lägg dig Heligt... Allvarligt talat, har du smuttat på mamsens likörflaska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Colan K kan anmäla er och det hoppas jag han gör också. Att driva med någon och kalla han idiot för hans trosuppfattning är olagligt i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Carolus : vem har kallat han idiot `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Inte med ord, men läs genom raderna. Fast du kanske inte lärt dig läsa än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag kan skriva men inte läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Mamsen kanske sitter brev och hjälper gullefjun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag bryr inte vad drängar säger om mig eller vad jag tror på, för dom är en massa ägg som jag skulle kunna knäcka allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Inte med ord, men läs genom raderna. Fast du kanske inte lärt dig läsa än? Jag respekterar inte hans tro, jag har skämtat om den. Han kan inte anmäla mig för det.(Han kan inte anmäla någon för det) Redigerad 1 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts