Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Om vi säger det såhär. Om ni fick återuppliva en person från vilket århundrade som helst, vilken person som helst, vem skulle ni ge livet tillbaka till? Hrm, själv är jag inte säker, men jag kommer nog editera den här posten senare.. Tyckte bara att det kan bli ett intressant diskussionsämne. Har ingen direkt familjemedlem som dött som jag saknar... Jag skulle nog spara tills mitt liv var slut och återuppliva mig själv. Kanske själviskt, men vad ska man göra. Redigerad 1 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 det låter som ett lätt ämne men när man tänker på det så går det bara inte.. det finns så många. Tar man en artist sångar eller skådis så slösar man ju bort sin chans.. editerar eller gör ny senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hm... Anna Lindh, Elvis Presly, Min Morfar, Min Farfar... Jag måste ta dom 2 sista.. om man får ta två :'( .... Är du gud på något sätt eller? hut återupplivas dom? vart kan man isf hitta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle återuppliva Joey Ramone sångare från "The Ramones". Sen skulle han kunna bli President istället för busken. Då skulle det bli lite ordning i staterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Om du vill ha Joey så tar jag Johnny så kan han bli... eh... hm... nåt annat . IWANT THE RAMONES BACK!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Kurt Cobain , Olof Palme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 skulle spara min chhans tills när JAG dör så jag får leva två liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle återuppliva hitler och ha han som mitt bord osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jimi Hendrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hmm ganska svårt, faktiskt Astrid Lindgren? Nej men... Hmm.. Kommer inte på nåt, faktiskt :"> Morfar, kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 mamma ojdå stackars dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 beklagar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Den ända jag kan komma på just nu är Elvis Presley, eller möjligtvis min mormor & morfar som jag aldrig har träffat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Randy Rhoads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hm... Anna Lindh, Elvis Presly, Min Morfar, Min Farfar... Jag måste ta dom 2 sista.. om man får ta två :'( .... Är du gud på något sätt eller? hut återupplivas dom? vart kan man isf hitta dom? hahahahahaahhaahahahaahahhahaahahaha total ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle mog vilja återuppliva min farfar, jag hann aldrig se honom innan han dog. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Min kanin Nina :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Min farmor. Helt klart. Stör mig när folk skriver morfar. För jag blir kallad morfar i skolan av min flickvän och hennes kompisar, så då tror jag att ni menar mig Redigerad 27 november, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Min riktiga farfar eller Gustaf II Adolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts