dempaboy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 det stog mellan kaboom och skribb men det blev..... SKRIBB!!!! :vote: skribb (lite för att reta kaboom och för att han spammar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Vill bara säga att alla är bra på sitt sätt. En är bra på att göra de och en annan på det. Så jag nullvotade. Redigerad 25 december, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) vem skapade skrytartråden? håller med om urkas faktiskt Redigerad 26 december, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) jag lånar topicen lite har någon nått förslag på vad jag kan modelera? jag har slut på ideér... jag kan göra allt utom bilar (jag skryter INTE) Redigerad 26 december, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 de finns några bra moddare på sidan t.ex urkas(s) och copstar och mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Copstar helt solklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hadde detta varit för ett år sen ungefär hadde jag nog kommit me på topp 3, men nu är jag inte ens me på listan... de visar bara att saker förändras, jag var den första? 3d moddaren på forumet? och dom flesta tankade mina modds och gav beröm, sen så hände något kommer inte riktigt ihåg vad, men då blev jag så jävla less på att modda och sen dess ahr det inte blvit nått... dom ända spåren efter den perioden är en bil som ligger på någon konstig tjekisk hemsida som jag inte kan adressen till (Skriver absolut inte detta för att skryta endast för att det är intresent hur saker förändras) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Varför e alla så rädda för att skryta? om nån har gjort nått bra så e det väl klart att man ska va stolt o skryta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Typ... Hemulen: finns på gta action ockcå http://gta-action.com/dlm/categ.php?cat=28...C&show=5&page=9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Typ... Hemulen: finns på gta action ockcå http://gta-action.com/dlm/categ.php?cat=28...C&show=5&page=9 ARGH! 520 downloads de va 3 ggr va ja vågade hoppas på som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Haaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts