kung_plingan Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vill gärna veta hur många uppdrag man måste klara för att komma till San Fierro....ja har klarat 14 st uppdrag..hur många e dt kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 kommer du vidare snabbare för att du vet? o vill du inte ta reda på de själv? finns redan 958745 trådar om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 fler än 16 iaf (har själv klarat 16 å inte kommit till nån annan ö så..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 27-28 uppdrag eller nåt i Los Santos.. men orka veta det? Va glad så länge det finns storyuppdrag kvar som ni inte kört! Vissa har inte den turen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Sök istället... men jag är snäll den här gången och talar om, det är 29 uppdrag innan du får tillgång till San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) 27-28 uppdrag eller nåt i Los Santos.. men orka veta det? Va glad så länge det finns storyuppdrag kvar som ni inte kört! Vissa har inte den turen. :'( man ska dra ut på det. jag har haft spelet i 2 veckor och spelat 25 uppdrag Redigerad 26 november, 2004 av plastjolle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Supergamer Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hur många uppdrag är det till Las Venturas? Jag är i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Beror på,. kör man Zeros uppdrag så ca 61, om inte så ca 58. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts