soup Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ja tog alla oyster, men förhållandet med flickvännerna blev inte 100 procent. Ir blir den bara 100 när man går och dejtar med de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Testa 2 player om du har fått splitscreen (Folk på gtagaming säger det) ***OBS*** RYKTE ***OBS*** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Testa 2 player om du har fått splitscreen (Folk på gtagaming säger det) ***OBS*** RYKTE ***OBS*** Vafan!!!! tänk om det funkar!!! skulle va det bästa med hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Håller med Tidsam. Har länge väntat på ett multiplayer GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ja tog alla oyster, men förhållandet med flickvännerna blev inte 100 procent. Ir blir den bara 100 när man går och dejtar med de. nåå funnkar det med split screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 man får bara sex appeal och lung capacity inte 100% med alla flickvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 nope, splitscreen får man inte, bara lung capacity och sex appeal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 noooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Exakt... Inget annat än det Korven nämnde... Slitscreen är ett falskt rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hatar falska rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 fan också.... kändes gott där ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 kan det inte vara så att när du får 100% så kanske det stannar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 kan det inte vara så att när du får 100% så kanske det stannar där? vadå vad menar du? man kan max få 100% då stannar det ju där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vadå vad menar du? man kan max få 100% då stannar det ju där näe för mig går det ner om du inte umgås med den tjejen som är i den staden du är i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 näe för mig går det ner om du inte umgås med den tjejen som är i den staden du är i.... jag har 100% med den första tjejen i brinnande huset.... den sjunker ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ja tog alla oyster, men förhållandet med flickvännerna blev inte 100 procent. Ir blir den bara 100 när man går och dejtar med de. när jag tog alla oysters stog det: All oysters collected Kaitie, Helena, Barbara and Michelle Will always want you back, on matter how undesirable you are! + att jag fick lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag har 100% med den första tjejen i brinnande huset.... den sjunker ingenting den sunker bara om du är på den bannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Helena har jag dejtat, men jag vet inte vart hon är. Och hon är inte i sitt hem, eftersom hjärtat där hon ska vara inte är utmärkt på karta. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Alla mina tjejer verkar ha försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts