Limpa Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hur klarar man sista uppdraget i moppe skolan? har spelat i en timme men har bara fått 99.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Du behöver ju bara få 70% så har du klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Limpa Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag vil ju ha guld så jag får motorcykeln..hur får jag 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Själv har jag guld på allt på mc-skolan men det är svårt att ge tips, det enda jag tips jag kan ge dig är att sitte länge och köra gång på gång tills du klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) jag har själv guld på alla skolorna. och ett tips till dig e att du endast behöver landa på framhjulet. istället för att göra en stoppie. men det klarade jag efter typ 15 försök. så fortsätt bara och lycka till ... Redigerad 27 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 får man den där motorcykeln som man hoppar o ska göra stoppie med sen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 NRG-500, har ej fått den, finns i hamnen i easter basin (SF) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 japp. dvs om man har fått alla guld (nrg-500). silver (fcr-700?) och brons (freeway)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 det spelar ingen roll hur snyggt du landar eller så...du måste stanna mittemellan konparen och du måste stå rakt med motorcykeln när du stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts