Terrorysta Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min dumper finns inte heller.. Tror dumpern e borta, det var jävligt synd för jag hann knappt testa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Sjukhus tjejen hittar man på golfbanan, mittemot gymmet, i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ah tack för den. Har letat i timmar efter henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Tror dumpern e borta, det var jävligt synd för jag hann knappt testa den... den finns på en byggplats eller nåt på den där vägen till angel pine tillsammans med en cementtruck och en manglad Glendale som inte ens lagas om man kör in den i Pay'n Spray eller i ett garage mystiken tätnar Redigerad 29 november, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 den finns på en byggplats eller nåt på den där vägen till angel pine tillsammans med en cementtruck och en manglad Glendale som inte ens lagas om man kör in den i Pay'n Spray eller i ett garage mystiken tätnar du beskrev just ghostcar, en uttjatad pjäs som ingen bryr sej om längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts