Terrorysta Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Tjena alla...jag har nu klarat spelet för ca 1½ vecka sedan och nu skulle jag vilja hitta lite bilar som jag inte har kört eller nästan aldrig kört. Här är en del av de fordon jag letar efter: SWAT Truck Olika RC grejer Dumper (står inte längre där i grustaget) Är mycket tacksam för svar. Redigerad 28 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 cargo bob= så långt nord öst du kan komma typ crop duster= på en gård lite söder om flygplatsen i Sf tror jag men vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Okej, ska se om jag kan hitta ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ännu en fråga: var kan man hitta sjukhus-tjejen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Här finns Crop Duster om du ej har hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vad är det för nått kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Flygplan. En sån där dubbeldeckare från första världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Flygplan. En sån där dubbeldeckare från första världskriget. aka besprutningsplan med gas om du trycker in den högra analoga knappen (i stunt-planet så blir det röd rök) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Flygplan. En sån där dubbeldeckare från första världskriget. *viskar* besprutningsplan planet på ens egna flyplats är från andra världskriget... Redigerad 27 november, 2004 av stev_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vet, det är en P-51 Musatng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Bump blzblz Cargo Bob och Crop Duster är strukna alltså hittade Redigerad 28 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vet, det är en P-51 Musatng. nej, det är en brittisk Spitfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej, en Spitfire är mycket större. Och vad gör en Spitfire i USA? Rustler ska föreställa ett amerikanskt jaktflyg som var i tjänst under WWII. Amerikanarna andvände inga Spitfire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Någon som vet var man kan hitta följande fordon: Dumper (den stora lastbilen som stod i grustaget, finns ej där längre) RC-grejer (RC-baron etc.) Swat Tank (förutom i sista uppdraget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 rc flygplan kan man flyga i zeros rc shop.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej, en Spitfire är mycket större. Och vad gör en Spitfire i USA? Rustler ska föreställa ett amerikanskt jaktflyg som var i tjänst under WWII. Amerikanarna andvände inga Spitfire. jag tror visst att amerikaner använde spitfire, fanns ju flera amerikaner i tjänst i GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 7 st frivilliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ännu en fråga: var kan man hitta sjukhus-tjejen ? På något sjukhus antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 oj, jag kolla på en spitfire och P51 nu, och jämförde med rustler, de är ju en P51 sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Tjena alla...jag har nu klarat spelet för ca 1½ vecka sedan och nu skulle jag vilja hitta lite bilar som jag inte har kört eller nästan aldrig kört. Här är en del av de fordon jag letar efter: SWAT Truck Olika RC grejer Dumper (står inte längre där i grustaget) Är mycket tacksam för svar. Min dumper finns inte heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts