R2D2 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Har ett litet problem . Har önskat mig en ipod mini i julklapp. Har dock märkt att eftersom dollarn är så låg, så kan man få en mini för 1800, eller en 20gb 4gen för 2350 (!). En iPod Mini kostar 2600 i svensk butik. Enda haken är att det är från en affär i england. Pappa är _EXTREMT_ petig med betalningar på internet. Kreditkort är _INTE_ att tänka på. Däremot kan man i denna affären betala med något som kallas SWIFT. http://www.teamdigital.net/ Sure, we accept Bank Wire (Telegraphic Transfer) too. For Bank Wire, it's takes 2-3 working days on average to reach our bank. This is an easy transaction at your nearest bank, print out our order processing email and pass to the bank teller! Need not queue that long, it's as easy as it should be! Other than these, we accept cash in mail if heavy currency restrictions are imposed in your country. 1. Printout our processing email. 2. Visit nearest bank with SWIFT services. 3. Pass printout to bank teller! 1. Kan man betala på detta sätt från Handelsbankens online-grejs? Just nu har jag 7 gb musik, men dom flesta är flac-filer. En ipod mini har 4 gb. Om jag konverterar lite kan jag nog precis få plats på minin. Vid nyår får man inte längre ladda hem, då lär inte musikmappen öka så mycket i storlek. 2. Ska jag önska mig en mini eller 4g 20gb? Är minin för liten, eller precis lagom? Svar på 1 & 2 skulle vara uppskattade. Redigerad 26 november, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vore väl inte hela världen att behöva byta låtar på den nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vore väl inte hela världen att behöva byta låtar på den nån gång? Nej, jag tänkte så också. Men ändå.....det är ju inget fel på den större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 FLAC är ett extremt stort format (storleksmässigt alltså). Om du konverterar till mp3 så blir det nog... Ja mycket mindre i alla fall... 2-3GB max. Så oroa dig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 W00T!! http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/store...ore=electronics. Ipod 4g 20gb för 289 dollar= 1800 kronor. Ipod Mini kan slänga sig i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 3. Vilka olika sätt kan man betala med på Amazon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Meningen med iPod minin är ju just det at den är så liten. En iPod är förhållandevis stor, ,men man kan ha en jäkla massa låtar. Men vem fan går omkring och lyssnar på 10.000 låtar egentligen? Jag har själv en iPod mini, och har nu dryga 700 låtar på den,, vilket är mer än tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Frakten från USA går väll på 500 riksdaler...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Frakten från USA går väll på 500 riksdaler...? Plus tull (3%) och moms (25%) antagligen. Redigerad 27 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts