luddee Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hej! Nu är det så att jag kommit in i en sån här period där man inte har lust att lira GTA... jag menar då man har klarat storyn och måste göra alla småsaker ( ). Så nu tänkte jag lajja lite med fusk så det kan bli kul en kväll! Men min fråga är att om jag lirar med fusk och inte sparar, kommer spelet av sig själv känna av att man fuskar, så man inte kan få 100 %... elr är det bara när man sparar med fusket... tacksam för snabbt svar, gärna av någon som är säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag har för mig att det står i statsen att man använt fusk och hur många gånger man gjort det. Hade du tänkt försöka klara spelet till 100% med fusk och sedan spara? Då har du nåt att bita i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 du kan fuska hur mycket du vill du kan också spara hur mycket du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Neeeej... jag undrar om jag kan lira med fusk utan att spara, och ändå få 100.. min fråga: Sparas fusk automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Neeeej... jag undrar om jag kan lira med fusk utan att spara, och ändå få 100.. min fråga: Sparas fusk automatiskt. Jadå! allt du gör utan att spara försvinner! tex om jag klarat ut mitt spel och sedan sparar jag inte så kommer inte det att finnas med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 det är bara koder som man skriver in som syns, använd action replay det syns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag har råkat göra några fusk och sparat men jag har 100% på spelet iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts