Everest Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jo, det är så här. I min dator sitter ett trådlöst nätverkskort (Creatix, tror jag det är), det funkar, men inte optimalt. Ibland när jag bara surfar, eller inte gör något speciellt så kopplas jag ner, och jag blir tvungen att reboota för att kunna fortsätta använda internet, detta är störande som fan, eftersom det händer ganska ofta, oftast när jag använder DC++. Så min fråga lyder: Är det någon som kanske har en aning om vad problemet kan vara? Har funderat på att köpa ett nytt kort, men jag vill inte göra det i onödan.. Tacksam för all hjälp jag kan få.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Är du säker på att det är där felet ligger? Kan ju vara DNS servern som krånglar. Vilken ISP har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 BBB, och det funkar på alla andra datorer i hemmet.. Och det händer många gånger om dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts